Wow! Ik ben zwanger en bewust alleen.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Ikwordmama, 31 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Hi Meiden,

    Ik kan het nog nauwelijks geloven maar ik ben zwanger! Klinkt jullie vast niet nieuw in de oren maar mij wel. haha

    Even voorstellen: Charity, 32 jaar, Almere en nu alleen zwanger sinds 28 april. Uitgerekend op 02-02-2008. Het word een watermannetje..

    Ik weet het nu sinds een kleine week en de verwekker ook. Een vriend waarmee ik dus sex heb gehad.
    Ik heb hem naar mijn huis gevraagd en het verteld.
    de reactie was:
    Je meent het niet
    Is het van mij
    Ik geloof je niet, je maakt een geintje
    (toen liet ik hem de test zien)
    Toen we moeten trouwen,
    of je moet mijn vriendin worden
    'nee bedankt'
    Hij bleef roepen: je meent het niet.
    Toen ik kan het er niet bij hebben.
    Toen drong hij aan op een abortus want 'ik kon dat niet maken'
    Ik zei dat ik dat niet deed.
    Toen probeerde hij sex met me te hebben want ik lag al in bed (moe) (echt ongelofelijk)
    Ik wees hem af.
    Hij bleef maar zeuren over de abortus. Want HIJ wilde het niet...
    Toen ik bleef afwijzen begon hij eisen te stellen dat hij alles met het kind te maken wilde hebben, toen ik aangaf hem een rol te willen laten spelen maar niet zo, kon ik dat ook niet maken!
    Toen hij begon te dreigen het kind te ontvoeren en ik heb hem eruit gegooid.

    Twee dagen later:
    Aan de telefoon. Of ik al naar de dokter was geweest.
    Ja, en of het zo was?
    Ja, je meent het niet, hij kon het niet accepteren.
    Ik zei dat dat lullig ging klinken maar dat dat jammer was voor hem.
    Hij kon het allemaal niet accepteren en ik kon het niet maken en oh ja.
    Ik loog.
    Want: de pil word niet minder maar juist meer betrouwbaar door antibioticum volgens zijn bronnen dus ik was helemaal niet aan de pil en ik had hem erin geluisd.
    Dat zijn dus de verkeerde knopjes bij mij. Hij hing op en heeft nog enkele malen geprobeerd te bellen maar ik ben er klaar mee.
    Hij weet het en ik moet hem niet meer (respectloze zak) dus ik doe het nu helemaal zonder hem.

    Wat een egoistische zak.

    Maar goed, dat was de inleiding haha

    Dus ik ben nu zaterdag 5 weken, megapril en heel spannend. Ben zo bang dat het misgaat al is de kans zo'n 85% dat het goedgaat.
    ben ook zo moe, zo vreselijk moe.
    Durf er nog niet echt op te rekenen... een vriendin van me had nog een miskraam met 10 weken.... pf.

    maar dat ben ik dus, thanks voor het lezen, ben nog wel een juniortje nu maar klets graag mee.!

    Charity
     
  2. poeizie

    poeizie Actief lid

    19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    zo poeh hey dat is even een verhaal
    maar beter dat ie je nu laat stikken als veel later, mijn zus haar ex heeft haar met 28 weken laten zitten en heeft het er heel moeilijk mee gehad.

    maar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! :D

    leuk dat je ook in almere woont, welke buurt?

    groetjes renate
     
  3. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Hihi

    Ach het is gewoon een egoistische lul. Ik verwachtte niks en had ook geen relatie met hem maar deze reactie.. pff.
    Ik heb mn plicht gedaan, hij weet het.

    Ik woon in de Waterwijk. Heerlijke kindvriendelijke buurt en veel natuur, aan de Leeghwaterplas!

    Charity
     
  4. poeizie

    poeizie Actief lid

    19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ow lekker!
    ik woon in de indische buurt
    ook best rustig moet ik zeggen
    maar nog vrij weinig groen natuurlijk omdat hij pas 2 jaar af is en de gemeente hele leuke plannen maakt en dan planten en bomen plant waar ze vervolgens geen reet aan onderhouden met als gevolg alles er verlept bij hangt
    heerlijk he ;)
     
  5. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Haha, ach ja, ik dacht, ik ga maar aan het grote park wonen, zit ik altijd goed.
    Wat eng de eerste tijd. Wil helemaal niet dat het fout kan gaan. Nog 8 weken tot dat gevaar weg is. pf...
    Charity
     
  6. poeizie

    poeizie Actief lid

    19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja dat is heel herkenbaar hoor
    had ik ook de eerste maanden
    en helemaal in het begin,
    het gewoon niet geloven en continu naar de wc rennen om te kijken of ik toch niet ongesteld werd
    en die test bleef ik ook maar steeds naar kijken hihihihi
     
  7. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik kan me eerlijk gezegd ook wel voorstellen dat hij geschokt is hoor... Het is nogal wat. Ik weet ook wel dat hij dan condooms had moeten gebruiken en dat het ook zijn verantwoordelijkheid is. Hij is denk ik gewoon echt heel erg geschrokken.
     
  8. Niet meer actief

    lieve dame,

    ik wil je niet bang maken maar het kan altijd nog fout gaan al ben je zoveel weken. wat ik bedoel te zeggen is geniet ervan en bid.
    zwanger zijn is niet van zelf sprekend,

    en ja wat een zak zeg, je bent beter af zonder hem. maar ja hij heeft rechten althans die kan hij opeisen he, dat moet hij binnen 2 jr na de geboorte van die kleine doen, daarna is het niet meer gerechtelijk opeisbaar. zowiezo moet je nergens de naam van de vader vermelden bij geen enkele instantie en schrijf hem geen mails of iets over dat hij een slechte klote papa zal zijn want dat bevestigt voor de rechtbank dat hij de vader is.

    mocht je er later over nadenken omdat hij erover na heb gedacht, hem missschien ietswat te betrekken omdat ( hij toch de papa is en je er een zwak voor krijg) kijk dan uit dat het niet je hormonen zijn of je lichaam die na je bevalling moet ontzwangeren. al bij al komt er een hoop kijken. vermijdt stress, vermijdt hem, geniet heerlijk van alles om je heen.
    en verheug je op t alleen en alle tijd voor je kleine hebben mamie te zijn.
    maar vergeet nooit wonderen maak je samen, en zwanger raken is niet vanzelf sprekend. dus koester die kleine, en houd hem op afstand maar alleen als dat echt het beste is.

    dit was mijn raad aan jou,

    Liefs Wij
     
  9. stef82

    stef82 Actief lid

    6 nov 2006
    298
    0
    0
    ik moet eerlijk zeggen dat je hem geen egoistische zak mag noemen.. kijk dat je de consequenties moet aanvaarden als je sex hebt oke..maar als het dan eenmaal gebeurd dat de ander zwanger wordt is dat natuurlijk wel even schrikken. En het is helemaal schrikken als het ook nog niet eens je vriendin is.. geef hem even de kans om het te laten bezinken. Mannen hebben nu eenmaal ook iets te zeggen in deze.. het is ook een beetje egoistisch om te zeggen als hij het niet accepteerd ( na 1x praten) dat hij maar moet oprotten.. ik val niemand aan maar bedoel dit in het algemeen. dus niet voor diegene die echt egoistische zakken zijn!
    Succes ermee
    groetjes
     
  10. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Klopt.
    Maar ik heb wel erg veel moeite met zijn manier. Een abortus opdringen maar tegelijkertijd 'hem erin proberen te stoppen'.
    Daarna bellen en roepen dat 'ik hem er in heb geluisd, dat ik lieg en dat hij het niet kan accepteren? En dan zomaar ophangen..
    Sorry, schrikken en niet ideaal reageren ok, maar deze reactie gaat me te ver.
    Heb trouwens niets meer gehoord en dat mag zo blijven.
    Charity
     
  11. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Meid die kerel heeft zn leuter (sorry voor de taal) erin gehangen en dit is een risico dat je neemt vind ik dan.

    De pil is 99,9% betrouwbaar, antibiotica, diaree enz helpen niet mee en als hij geen rubber om heeft gedaan is het zijn eigen domme fout!
    Dan heeft hij nog mazzel dat je alleen maar zwanger bent geraakt en dat je geen aids of andere soa hebt. Mijn inziens.
    Een vent mag zichzelf ook wel eens ter verantwoording roepen. Alles afschuiven op de vrouw vind ik zo laf, hij was er toch ook bij.

    Ik wil je veel suc6 in je zwangerschap toewensen en veel geluk in de toekomst samen met je kindje.
    ik hoop dat jullie erg gelukkig worden.
     
  12. Charos

    Charos Lid

    15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Als ik hem was zou ik ook woest zijn, je wilt er zijn voor je kind, maar hij word door jou op afstand gehouden en mag enkel een soort oppas zijn was de bedoeling?

    Nee dat gaat er bij mij ook niet in het is ook zijn kind evengoed als het jouwe.
     
  13. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik vraag me af of je het met hem erover gehad hebt om zwanger te worden? ik bedoel wist hij dat het jouw intentie was om zwanger te worden?
    je begint met vertellen wat voor zak hij is, maar je vertelt niet wat er aan vooraf is gegaan bedoel ik en zoals ik het nu lees ben jij degene die egoistisch op me over komt, daarom vraag ik wat eraan vooraf is gegaan?
     
  14. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Beste Charos.
    Dat ik ondanks deze zwangerschap de vader inlicht en in mijn en het kinds leven uitnodig lijkt me redelijk. Dat ik niet wil trouwen, samenwonen of de vader bij iedere kleine beslissing wil raadplegen lijkt me ook accceptabel.
    Hij reageert in mijn ogen enorm egoistisch door wel (onbeschermd) sex te willen (toen en na het vertellen) maar vervolgens zodra ik geen abortus wil uitgemaakt te worden voor %$#@^^.
    En van alleen oppas zijn is geen sprake, dat zijn jouw woorden.

    Beste Mandarijn.
    Als je goed zou lezen zie je dat ik aan de pil was maar antibioticum had genomen. (dat het ab was was mij onbekend.)
    Lijkt me een geval van, jeetje, zwanger maar ik zie abortus niet als oeps-anticonceptie.

    Ikwordmama.
    Die nu spijt krijgt van het melden van mijn frustratie aangezien mensen zonder te lezen oordelen.
     
  15. Charos

    Charos Lid

    15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Ik begrijp jou ook heel goed hoor, maar ik denk dat het voor deze man ook anders is dan hij in gedachten had.

    Hij krijgt een kind, maar heeft geen vriendin/vrouw die het samen huisje, boompje, beestje wil doen.

    Ik vind het niet eerlijk dat hij hier voor egoïstische zak word uitgemaakt, want naar mijn idee wil hij juist graag voor het kindje zorgen.
     
  16. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Geen spijt hebben er zijn altijd mensen die zaken op een manier zien, dat is het voor en nadeel van een forum, mijn inziens.
    Als jij het maar ziet zitten alleen een kindje krijgen op deze manier is dat voldoende. Wat anderen daar van vinden.... ene oor in andere oor uit.
     
  17. Ikwordmama

    31 mei 2007
    8
    0
    0
    Heb je ook wel gelijk in. Maar als iemand zich zo gedraagt terwijl je net zwanger en in de war bent is mijn reactie ook niet zo vreemd denk ik. Nu zou ik dat ook niet zo snel meer zo zeggen en ik begrijp zijn intenties ook, en die zijn eerder bewonderenswaardig. De verpakking is alleen wat minder...

    Jij bent vast een man :)
     
  18. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik wil je veel sterkte wensen! Ongeacht hoe het afloopt met de vader. Als jij wil dat hij een deel uitmaakt in het kindjes leven moet je dat toelaten en als hij daar niet goed mee omgaat moet je dat niet toelaten! Ga er wel eerlijk mee om, het kindje verdient een goeie vader, maar als de vader niet functioneert is het beter af zonder :D

    Ik denk dat jij weet wat het beste is voor je kindje en in jouw leven ongeacht wat een ander denkt op een forum.

    Ben blij dat je toch je verhaal heb gedeeld, mocht je gezellig over baby's willen praten is het een heel leuk forum maar ik merk dat heel veel met hun oordeel klaarstaan zonder zich in een ander te verplaatsen. Jammer is dat!
     
  19. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    het gaat me er niet om om over je te oordelen,
    ik zeg er ook verder niks over want ik heb een heel dubbel gevoel bij jouw berichten
    niettemin wens ik je veel succes met alles
     
  20. Niet meer actief

    hmmmm.. toen ik een keer voor een AB kuur naar de apotheek moest gaven ze mij een brief mee , met"dat als je AB slikt de pil niet meer betrouwbaar is.
     

Deel Deze Pagina