Oké, de titel zegt het al. Ik ga zojuist naar het toilet en zie wat lichtrozige plakkerige afscheiding. Is dit voor iemand herkenbaar? Heb verder geen krampen oid. Ik zit een beetje in dubio of ik het ziekenhuis hiermee moet bellen.
Lastig! Hier zeggen ze dat ik bij bloedverlies moet bellen - maad roze afscheiding klinkt dan weer niet als een echte bloeding. Ik denk dat je het prima kunt aankijken - en tegelijkertijd denk ik: bellen kan nóóit kwaad. Gewoon even vragen waar op te letten/wanneer je weer moet bellen kan natuurlijk prima!
Bij bloedverlies voor de 37 weken altijd bellen naar het ziekenhuis of vk hangt er vanaf waar je onder behandeling bent.
Hier zeggen ze bij bloedverlies helderrood of een maandverband vol. Maar ik kan het mis hebben. Roze kan gewoon een gesprongen bloedvat zijn. Maar je kan altijd even bellen inderdaad.
Dank voor jullie reacties. Ik heb gebeld. Waarschijnlijk ben ik de slijmprop aan het verliezen. Heb nu sinds gisteravond wat lichtbruinige afscheiding. Zolang ik het kindje goed voel mag ik afwachten. Dat is gelukkig wel zo. Voorlopig doe ik rustig aan en hou mijn lijf goed in de gaten.