Wie gaat er naar de negenmaandenbeurs, en wat zijn dingen die ik echt niet mag missen! aanbiedingen zijn ook welkom
Ik ga ook heen. As donderdag pas. Aanbiedingen geen idee. In het boekje van de WIJ stonden wel leuke dingen
Ik heb besloten om niet te gaan... Hoor er helemaal niet zoveel goede dingen over. Het is een soort huishoudbeurs voor zwangeren en zou veel te druk zijn. Laat maar dan...
Ik ben dan uitgerekend dus nee. Ben er 3 jaar geleden wel geweest en vond het verschrikkelijk!! DRUK DRUK DRUK!! Maar bij verschillende stands kreeg je wel leuke goodie bags mee
Ik wilde eerst dolgraag gaan en mijn moeder ook, maar helaas zit ik met een (nu nog haalbare, maar te lang voor een hele dag) BI en mijn moeder heeft chemopillen momenteel die haar benauwdheid en pijnlijke gewrichten geeft. Heel jammer dus, maar wij gaan in de plaats daarvan een middag winkelen, ook leuk! Geniet er van!
ik wilde ook gaan, tot ik alle negatieve berichten las..laat maar, de onkosten van er naar toe de entreekosten, die geef ik liever uit aan babyspulletjes
Ik ga wel. Gezellig met vriendinnen! Ik heb de vorige keer wel een paar goede aanbiedingen meegenomen! o.a babyvoeding enz. die 10euro had ik er zeker uit!
Wij gaan wel, maar omdat ik vrijkaarten heb van mijn schoonvader. Wij gaan voor de goodiebags en om het gewoon een keer meegemaakt te hebben! Ik heb er lang genoeg op gewacht denk ik maar
Ik ga ook samen met mijn moeder en schoonzusje! Ondanks de negatieve reacties wil ik het toch zelf een keer mee maken nu we een dochtertje van een maand hebben!!!
Ik ga samen met een vriendin. Zie wel een beetje op tegen de drukte, dus hoop dat het de moeite waard is. Ik ben er nog nooit geweest, dus we zullen zien hoe het bevalt (en anders is het gewoon de laatste keer dat ik er ben geweest ).
Ik ga samen met mijn vriending, gezellig een meidendagje. Rugzak rn tas mee en hopelijk genieten. Ben erg benieuwd. We gaan beide beursen af en willen er ook echt om elf uur zijn.
Hoi weet iemand hoe het met parkeren zit....wat kost het en kan je op de beurseen parkeerkaart kopen....net als vaak in Utrecht dan koop je op de beurs een uitrijkaart. Ben benieuwd wat ik aan parkeren kwijt zal zijn namelijk.
Ik las op internet dat de parkeerkaarten voor evenementen (zoals negenmaandenbeurs) 20 euro kosten (dagkaart) Ik ga ook met mijn vriend, ben benieuwd of er nog leuke aanbiedingen zijn. Wij hebben nml al een kinderwagen etc uitgekozen maar willen eerst de beurs afwachten voordat we overgaan tot verkoop. Weet iemand toevallig of er aanbiedingen zijn als je bv een kinderwagen direct op de beurs besteld?
Parkeren bij de beurs kost 20,-, parkeren op parkeerterreinen aan de rand van de stad (gratis pendelbus naar de beurs) kost 16,50
Sodeknetter 20 euro voor parkeren! Blij dat ik met de trein kan Ik ga vrijdagavond. Word nooit zo gelukkig van drukte, en nu al helemaal niet dus denk dat ik aan die 5 uurtjes meer dan genoeg heb.
Okee top dankje wel!! Het is wel een hoop geld maar goed...als we met de trein gaan zijn we dat ook zeker weten kwijt!! Dus dan lekker kijken of er een plekje is voor ons.
Ik ga naar de huishoudbeurs op donderdag en zal dan vast ook wel even naar binnen spieken bij de 9 maanden beurs
Ik ga ook, samen met mijn moeder, die heeft VIP kaarten geregeld. Zie wel tegen de drukte op, maar vind het ook leuk om te gaan!