Afscheiding baby en verdikking tepel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dais77, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Mijn jongste dochter is bijna 10 maanden. Vorige week ontdekte ik een hard schijfje achter haar tepeltje. De huisarts heeft na een paar dagen gekeken en zei dat het niets ernstigs was en dat het vanzelf weer over zou gaan.

Nu heeft ze sinds een paar dagen ook vaginale afscheiding. Dit was eerst wittig en wordt nu gelig. Het lijkt op de afscheiding die ik heb als ik bijna ongesteld word.

Wie herkent dit? De huisarts zei dat dit vaker voorkomt bij een baby. Ik vind de combinatie eerder verontrustend.

Thanks Dais

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Dat noemen ze toch pseudo menstruatie en ontstaat bij baby's door de borstvoeding?

Maar ik dacht dat dit alleen voorkwam bij pasgeboren baby's en niet als ze al 10 maanden zijn...? Geef je nog borstvoeding?

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij pasgeborenen is het normaal, noemen ze heksenborstjes, waar soms ook heksenmelk uitkomt. Ook afscheiding kan dan normaal zijn. Maar bij een kind van tien maanden heb ik nig nooit van gehoord.

4. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Nou dat dacht ik dus ook. Ik geef nog borstvoeding. Dit is toch vreemd?

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

heksenmelk... wtf nog nooit van gehoord haha!
    Maar idd bij een kindje van 10 maanden lijkt het me nogal laat...

Misschien iets mis met de hormoonhuishouding? Ik zou het even verder laten onderzoeken!

Suc6!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
  7. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    je bent toevallig niet weer zwanger? waardoor ze dus misschien weer andere hormonen via jou borstvoeding binnenkrijgt? en dat het daardoor kan komen?

ik weet niet of dat zou kunnen hoor maar ik bedenk ook maar wat

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh oeps! Sorry, verkeerd onthouden.

9. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ik hoop niet dat ik zwanger ben. Hier zat ik zelf ook aan te denken want ze weigerde ook een aantal dagen mijn borst. Maar de kans is klein ik heb het veilig gedaan. Het is ook zeker niet de bedoeling.

Deel Deze Pagina