Hi, zonder nadenken zijn wij na de geboorte voor pampers gegaan. Op het kdv wordt Kruidvat gebruikt. Welke luiers gebruiken jullie. Ben wel benieuwd naar ervaringen met andere (voordeligere) merken.
Pampers (alleen als ik 50% korting krijg) en Kruidvat eigen merk. Maat 1 tm 4 vond ik Pampers prettiger. Nu ben ik blij met Kruidvat maat 5. Ze zijn een paar keer aangepast en inmiddels kunnen ze veel hebben zonder door te lekken. Ze vallen ook groter dan Pampers, ze zijn hoger. Lidl heb ik geprobeerd, dat vond ik geen succes.
Kruidvat en erg tevreden over. Zeker bij smallere kindjes het enige merk dat goed aansluit en dus niet doorlekt. Pampers, etos, jumbo allemaal ontevreden over. Maar tis een kwestie van uitproberen wat jij prettig vindt en voor je kindje fijn is.
Tsja pampers doen het hier wel goed maar ze groeit sneller in de lengte dan de breedte en ik heb nu af en toe het idee dat ze verzuipt in haar luier. We gaan als dit pak leeg is een keer Kruidvat proberen. Ging bij het kdv ook goed dus zal thuis ook wel werken en scheelt flink qua kosten
Meestal Bumblies uit de reclame. Door de bank genomen wasbaar maar in geval van wegwerp vind ik deze prima en niet duur
Wasbaar voor de jongste en Bambo/Naty voor de oudste. Voor ik het licht zag van wasbaar en ecologisch was ik fan van Kruidvat en DM (Duits).
Ja. Kan. Er zijn genoeg blogs van mama's die erover vertellen. Je moet wel bereid zijn om veel te wassen en op te hangen om te drogen en daar moet je ook plek voor hebben in huis. Ik vind de voordelen van minder afval, beter voor het milieu en geen luieruitslag geweldig. Vandaar het 'licht'.
De voordelen die je noemt, klinken goed. In ons huidige huis geen plek, maar december gaan we verhuizen en dan wel droogruimte dus ga me er eens in verdiepen. (Ook hoe het dan werkt onderweg)
Kruidvat en soms Lidl. Etos vind ik waardeloos... steeds doorlekken. Zit ook geen elastiek bij de rug.
Onderweg zorg je voor een wetbag, die heb je in superleuke prints met een rits. Daar doe je de vuile luier in. Thuis gooi je de wetbag met de rits open in de waszak. Als die in de was gaat valt alles er gewoon uit. Die wetbags zijn water- en geurdicht. Het is zo handig allemaal.
Ik vind ze top! Ze zijn zacht en de pasvorm is ook goed. Mijn dochtertje lekt er helemaal niet in door. Heb alleen ervaring met maatje 1 en 2.