Heftige trekkende buikpijn rechts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayl, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    hallo,

Heeft iemand van jullie ervaringen met heftige trekkende pijn in de rechterzij/buik tot aan de navel?
    Zo erg dat ik niet eens kan bewegen en amper bijna kan ademen..
    ( 34+4 )

Heeft vanochtend een half uur aangehouden, nu is het weer gezakt en voel ik het wel lichtjes..

Zoon rare pijn alsof je hele heftige spierpijn heb 😖

2. Marobo

Marobo Lid

19 mei 2016
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar mijn zwangerschap is dan ook niet zo ver gevorderd als bij jou. Ik zou de VK gewoon even bellen.

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Ik denk bandenpijn.heb ik ook gehad en dat zeurde heellang door

4. Belly84

Belly84 Lid

28 dec 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb dit ook een paar keer gehad. Zelfs een keer voor aan de ctg gelegen, ik lag gewoon te puffen..
    Er is toen overigens niets uitgekomen. Ik heb zelf het gevoel dat een van de kindjes iets afkneld, zodra ik op mijn linkerzij ga liggen zakt het weer en als het kindje anders gaat liggen is het helemaal over.
    Het is heel pijnlijk, succes ermee!

5. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Ik heb tot een paar weken geleden enorme steken aan de rechterkant van mijn buik gehad. Voelde een beetje alsof je tijdens het hardlopen verkeerd hebt geademd. Kon dan ook bijna niets meer...ademen en lopen is enorm pijnlijk. Volgens mijn vk is dit bandenpijn. Ze gaf aan dat het wellicht helpt als je je buik iets ondersteunt met je handen (hem iets optilt als het ware) maar bij mij maakte het weinig verschil. Even rustig aan doen en hopen dat het snel wegtrekt. Ik heb er nu gelukkig al een paar weken geen last meer van, hopelijk is het bij jou ook iets tijdelijks! Sterkte!!

Deel Deze Pagina