Hey dames! Zoals sommigen misschien al gelezen hebben... ik wil DOODGRAAG zwanger worden! Ik zit momenteel in ronde 9, en het geduld van het 'ontpillen' begint op te raken... Regelmatig klussen rond mijn vruchtbare periode is dus de boodschap, maar hoe zeg je/deel je dit mee aan je vriend? Heb hem al eens langs omwegen vertelt van "deze maand moeten we er eens voor gaan, hé?" (hij wil het ook doodgraag!) (Leuke anekdote: Vorige maand heb ik hem eens ge-smst: "Wanneer kom je naar huis. Zit met mijn ei!". Hij antwoordde eerst: "Welk ei?" (ik lachen natuurlijk ) Enkele seconden later stuurde hij "Ah, ik snap de boodschap. Ik kom eraan!". We hebben niet geklust die avond, wel enkele nachten later. Ik wil hem niet pushen, anders is het niet leuk meer... maar toch. Iemand raad? xxx Liesje
Dat hebben we allemaal wel denk ik, maar ik doe er moeilijk over. We willen het ook allebei graag en de baby komt er niet vanzelf! We hebben afgesproken dat we proberen het om de dag te doen...in ieder geval rond de vruchtbare dagen..Ik sein hem in wanneer we rond die tijd zitten en hij raakt juist extra enthousiast! Ik wens je veel succes en hoop voor je dat je snel zwanger mag raken! Liefs
Ik hoef mijn vriend (gelukkig) niets te vertellen als ik persé wil klussen. Zodra ik alleen al bij hem ga hangen, heeft hij het door. Hij is zelf aan het begin van de 3e ronde naar me toegekomen met de thermometer en een tempkaart. Dat had hij "op internet gelezen, en dan kunnen we wat gerichter sex hebben" zo was zijn conclusie. Tegenwoordig loopt hij dan ook om de dag: "Gaan we nog klussen vanavond schat?" Ok, Ik heb geluk dat hij er ook op deze manier mee bezig is. Jou manier is ook leuk (smsjes sturen), maar dan moet het wel productief zijn (en dus niet een paar nachten later ) Succes ermee!
ik zei tegen mijn vriend dat sommige om de dag klusten en toen zei mijn vriend nou dan moeten wij dat ook maar proberen. wij zijn begonnen met klussen toen mijn ongi net een paar dagen weg was en om de dag en zaterdag hebben we het voor het laatst geklust. mijn vriend vond het niet erg om om de dag te klussen, maar op het laatst ben je het wel zat. liefs san.
Het grappige van mijn vriend is dus ook nog (was ik vergeten te vermelden) dat hij dus ook echt het woord KLUSSEN gebruikt tegenwoordig...
@Realtjuh: Leuke vriend heb je... zo gemotiveerd! Kan hij mijn vriend eens geen les komen geven? (hi hi) Ik ga proberen met hem er eens over te praten.. Nu, deze maand zitten we vol in de verbouwingen van ons huis... Ik zal hem eens goed soigneren zie na al dat harde werk! Xx Liesje
Haha, de mijne heeft het tegenwoordig ook over klussen. We willen allebei graag een kindje en zodra mijn ei eraan komt, zeg ik hem dat gewoon. Hij weet echt wel wat dat betekent..... Alle tips die ik hier vind, bespreek ik ook met hem, zoals bijvoorbeeld dat om de dag klussen het beste is, welk standje het beste is enzo. En nu las ik pas weer dat het "zaad een zetje krijgt" als je als vrouw na de man klaarkomt. Hij vindt dat allemaal wel grappig en probeert het graag uit....hihi Oh ja, en hij is gestopt met roken, en neemt ook foliumzuur en zink. Wat een lieverd hè??!! Succes allemaal. xxAnnalise
Ook mijn hubbie is er erg mee bezig....hij had gelezen dat te vaal sexen niet bevordelijk was voor de kwaliteit van zijn zaad , dus hij heeft een hele theorie erom heen gebouwd.....hij vind gewoon zo nu en dan sexen en dan wanneer me vruchtbare dagen er aan komen om de dag met vooraf gaand 3 dagen niks in de hoop dat ie zo zijn zaad wat aansterkt... Toen vanmorgen de wekker ging was hij er eerder wakker van dan ik...hij tikte me heel lief aan van...boo'tje je moet tempraturen...... Hij doet heel erg zijn best en gaat ook beginnen met zink en vitamine c.... Het klinkt heel raar en als ik het zeg bedoel ik het eigenlijk ook anders , maar wat ik wil zeggen is...... juist omdat hij zelf "geen" kinderen heeft lijkt het wel of ik het juist net iest meer "voor" hem doe dan voor mezelf....ik wil zo graag zien hoe hij is met de zwangerscahp en de bevalling...juist omdat het allemaal nieuw is voor hem........Het dichtstbijzijnde wat hij heervan heeft mee gamaakt zijn mijn bevallingen op video...........En zover als hij nu papa is van "mijn" 2 kids een beter kunnen ze zich niet wensen...stiefvader zeggen wij ook niet....klinkt zo negatief... al met al waar het dus eigenlijk omging............... Ik denk dat als je je mannetje aangeedft wat het effectiefst is dat het wel goed moet komen als hij ook echt een beeb wil,...praten doet wonderen....su7
Dames vraagje, Hoezo is het goed als de mannen zink en vitamine C slikken waar is dit bevordelijk voor sorry voor de rare vraag misschien groetjes
tja regelmatig klussen doe (deed) je lijkt mij zowieso met of zonder kinderwens??? als je regelmatig klust 3-4x per week is het echt niet nodig om nog meer te klussen hoor... het moet natuurlijk wel leuk blijven en niet met de gedachten nu moet je komen want nu heb ik mijn ei, ik blijf het zeggen en vinden dat dat gewoon dodelijk is op den duur voor je sexuele relatie... in het begin nog niet misschien maar als het wat langer duurt dan verwacht wordt met (logisch) ongeduldig en dat ga je dan volgens mij toch echt uiten in de zin van ben ik soms voor "niks"aan het klussen terwijl je natuurlijk nooit voor niks klust, en vooral juist voor de lol en daarmee als bijkomstigheid dat dat tot resultaat kan hebben een wondertje erbij op de wereld...