hallo allemaal. ik heb even een vraag. ik heb vandaag het boek binnen gekregen en nu wil het zijn dat ik een aantal pagina's mis. dat wil zeggen de pagina's zijn er wel maar de tekst niet. en dat net in het hoofstuk "sex tijdens zangerschap. (dat vind me vriend dus niet leuk. heeft iemand dit ook gehad? kan iemand mij helpen aan pagina 63, 64, 65? groetjes marijke
Dat is een grapje omdat de schrijver kennelijk geen sex "kreeg" tijdens de zwangerschap Leuk boek! groetjes Lisette
Haha gepist van het lachen heb ik toen ik dat boek las! Ik neem inderdaad aan dat je een grapje maakt Heb 9 maanden geen zin gehad en ik was 2 dagen bevallen en ik wilde weer... Ach ja... Je hebt nog een heel sexvol leven voor je (neem ik aan) dan kunnen die 9 maanden er wel af toch
Hihihi, inderdaad een erg gaaf boek. Nou, ik weet niet of ze een grapje maakt, het klinkt redelijk serieus. Het kan natuurlijk zijn dat de humor van Kluun niet bij iedereen aanslaat
lees eerst eens de eerste regel van pagina 66... eerste 3 maanden geen zin gehad....toen 3 a 4 maanden heeeeel errrug en nu is het weer even "op" ....
haha ja tuurlijk snap ik die pagina's wel. alleen mijn vriend snapte hem niet. dus nu heb ik voor hem bevestiging hoe het zit haha ik ben niet blond hij wel... hihi
Lol...wij gelijk ook even gecheckt en idd...ze zijn leeg Geslaagde grap schijnbaar Overigens de titel van deze topic: "Help, ik heb mijn vrouw zanger gemaakt." Moet t dan niet zangeres zijn?
super boek van Kluun! trouwens hij heeft nog meer boeken geschreven, en stuk voor stuk zijn ze heel erg goed! ik ben echt een kluunfan!
oh ja, geweldig boek! Ik heb hem afgelopen zondag aan mijn man gegeven en die zit de hele tijd te stikken van het lachen als hij het aan het lezen is.
mss ben ik scheel (nog nooit gemerkt trouwens ) maar ik kan dat boekje van kluun echt nergens vinden Ja behalve in de bieb, maar daar is ie altijd uitgeleend... War hebben jullie m allemaal gekocht?
Ik heb hem zondag stiekem bij bol.com besteld. En toevallig was manlief gister thuis door diaree en kwam hij al met de post. Dus heb hem meteen kunnen geven Eindelijk een boek wat hij WEL wil lezen Zat eerst te twijfelen van zal ik of zal ik niet...is nog maar 10 weken. Maar t is ook maar 10 euro duss..