gisteravond was er bij ons een rondleiding en spreking over bevallen in het ziekenhuis. moet eerlijk zijn dat ik nu wel stukje geruster ben met het idee. 8) je weet hoe alles gaat en hoe het er uit ziet. denk toch dat veel vanons beetje opzien tegen de bevalling
Fijn dat het ' beviel' haha. He wat een suf grapje zeg... Ik vind het wel een slim idee, moet ik ook maar eens gaan doen. Ben best bang voor het ziekenhuis, al heb je geen keus he? Tenminste, ik niet. Waar ben jij het meest bang voor?
Ik had een opname de dag voor de keizersnee, en was erg blij dat ik gewoon weer naar huis mocht. Heb het ook niet zo op ziekenhuizen
ik weet niet waar ik nou eigenlijk bang voor ben. ik koppel ziekenhuis nog altijd aan het overlijden van mijn moeder. maar wil liefst niet thuis bevallen wand dan ben ik weer bang dat ze er niet op tijd bij zijn als er wel iets mis gaat. nu ze alles hebben uitgelegd is t voor mij rustig idee. had mezelf zowiezo beloofd tot 20 weken me niet bezig te houden met bevallen maar nu gaan we terugtellen dus moet je je er wel mee bezighouden over het hoe en wat.
Hmm kan me voorstellen dat je er negatieve associaties bij hebt dan. Ik moet zeggen, ben bijna weken en ben er nog niet zo mee bezig. Met bevallen bedoel ik. Ik denk dat de baby vanzelf wel komt
Ik heb ook al een afspraak staan 8 juli in het mca, en dan als ik met verlof ben is er elke woensdag open middag op de verloskamers.... Ben benieuwd....
Ik ben ook naar zo'n soort voorlichting geweest. Deze voorlichting ging over zwangerschap, bevallen en kraamtijd. Dus niet specifiek over ziekenhuisbevallingen. Ik wil het liefst thuis bevallen, maar vindt het wel heel fijn te weten, dat als we naar het ziekenhuis moeten, ik weet hoe alles zou gaan en hoe alles eruit ziet.
Ik wilde thuis bevallen, maar ben ook naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding (eens per maand). De ene helft ging over het ziekenhuis en de bevalling. De andere helft ging over borstvoeding vs flesvoeding. Met daarna nog een rondleiding langs de kraamafdeling en de verloskamers.. En ik ben blij dat gedaan te hebben. Want nu kende ik het al een beetje toen ik met een weeenstorm het ziekenhuis in ging.. Ok het is allemaal raar, maar het scheelt toch wel iets..
Ik wilde thuis bevallen, maar ben ook naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding (eens per maand). De ene helft ging over het ziekenhuis en de bevalling. De andere helft ging over borstvoeding vs flesvoeding. Met daarna nog een rondleiding langs de kraamafdeling en de verloskamers.. En ik ben blij dat gedaan te hebben. Want nu kende ik het al een beetje toen ik met een weeenstorm het ziekenhuis in ging.. Ok het is allemaal raar, maar het scheelt toch wel iets..