Hallo dames, 1 dag voor nod hele wazige superlichte 2e lijn op de kv 2v5,- testen. Een paar keer achter elkaar binnen de tijd. Maar gistee begon het mer roze slijm afscheiding en vanmiddag wat meer bloed. Kan dit innestelingsbloeding zijn? Had een positieve ovulatietest op 23 april. Heb ook diverse zwangerschapskwalen!
Innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Je maakt een aantal dagen na de innesteling hcg aan. Dus een evt positieve test en dan roze bloed lijkt mij niet een combi. Denk toch naderende menstruatie
Ik denk eerder een vroege MK dan een innestelingsbloeding. Ik heb het vorig jaar gehad. Vanaf 10 DPO een lichte streep die na 2 dagen steeds lichter werd. dag na NOD gewoon ongesteld geworden. Is dan gewoon een ingenestelde bevruchte eicel die niet is blijven plakken helaas....
Ja, heb wel een foto maar lukt niet om up te loaden vanuit mn tel. Deze site is helemaal veranderd. In elk geval krijg ik morgen een echo. De bloeding heeft maar heel even geduurd dus we zijn heel benieuwd!
Als je mirgen een echo krijgt zal je nog niks gaan zien behalve verdikt baarmoeder slijmvlies. Waarom krijg je een echo??
Dat maakt niet uit als er niets te zien is. Mijn gyn wil een echo doen om een check te doen. Ben daar zelf wel blij mee. Als er niets is prima dan door naar de volgende ronde. Ik bloed overigens al niet meer. Heeft heel kort geduurd. We gaan het zien. Dank voor je bericht.
Ik heb zelf deze week 2 dagen minimaal gebloed en vermoed ook dat dit te maken heeft met een innesteling. Heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Je zou na een innesteling wel een mooie positieve test verwachten die oploopt toch? Dan neemt de hcg toe.
Dat Dat is fijn nieuws! Bij mijn zoontje niet gehad maar elke zwangerschap is anders. Ik ga morgenochtend voor de echo nog eenmaal een test ertegenaan gooien en wie weet! Heb jij al getest? Of wacht je liever nog even?
Zou fijn zijn als er dan een mooie dikke tweede streep zichtbaar is. En wie weet is er al een zwangerschapsring te zien morgen. Ik probeer te wachten tot Moederdag Lastig met testen in huis en een weeeig gevoel in mijn maag, maar wil deze keer echt samen testen met mijn man. Zou namelijk nogal een shock zijn mocht ik opnieuw zwanger zijn.
Als de gyn morgen niks ziet wil dat niks zeggen. Je kunt evengoed wel zwanger zijn maar te vroeg om dit op beeld te krijgen. Je weet dan dus nog niks. Bloedprikken zegt meer.
Mijn eisprong was 23 april en daarvoor op 1 april ongesteld. Bij een vroege zwangerschap is er vaak een zwangerschapsring zichtbaar hoor. Hartje gaat al met 6 weken kloppen. Ik wacht het gewoon af en bespreek de uitslag met mijn gyn. Gaat goedkomen anders door naar de volgende eisprong die er over paar weekjes weer is. Ik informeer jullie nog over de uitslag
Haha dat hoeft je mij niet te vertellen hoor . Heb er helaas te veel ervaring mee. Je hebt op 23-4 een pos test gehad, je eisprong is dan max 48 uur later. Wat betekend dat je nu max 4.4 bent en dus echt geen hartje gaat zien. Een zw ring kan maar alleen slijmvlies is waarschijnlijker.. Nogmaals Bloedprikken zegt of er hcg aanwezig is. Ben iig benieuwd hoe het gegaan is
Dames de echo zag er goed uit. Aan beide kanten 10 eicellen en verdikte baarmoederslijm. Daar nog eens getest en negatief dus een hele vroege miskraam gehad. De tuurtesten hadden het bij het juiste eind helaas. Eind deze maand weer een eisprong dus we gaan er weer voor!