Moet je aankomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Moet je elke week aankomen? Ben nou de laatste weken niet aangekomen maar 1 kilotje eraf maar hoor

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je moet niks natuurlijk, maar je baby groeit wel natuurlijk.
    Maar als je meer verbrand dan je ineemt en meer dan dat je baby aankomt, kan er ook wat afgaan.

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

Ik ben ook aan het begin steeds afgevallen (niet spugen ) en ben nu bijna weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap was in totaal 6 kg afgevallen maar baby groeid goed dus volgens de verloskundige kan dat geen kwaat

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zit niet meer in het begin.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De baby pakt wel wat hij/zij nodig heeft, dus maak je geen zorgen.

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

de verloskundige vertelde mij dat het kan zijn dat de baby je als het ware op eet maar als je het niet vertrouwd kun je beter de vk bellen

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Oké dank jullie wel

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben in mijn hele zwangerschap 1 a 2 kilo aangekomen en heb een kerngezond kind wat bij de geboorte 3290 gram woog. Hoeft dus helemaal niet erg te zijn :D

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bedenk wel dat mocht je voor die tijd dat je zwanger werd zoals ik bvb anti depressiva hebben geslikt t kan zijn dat je "rommel" opgeslagen hebt in je vet. Dat is dan weer niet zo fijn voor je kindje.
    Is iets waar ik me n beetje druk om maak. Want ik ben ipv aangekomen 2 kilo afgevallen terwijl de baby lekker groeit. Maarja t zal allemaal wel mee vallen hoop ik.

10. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Zo op het eind kwam ik ook niet meer aan. Was het halve kilo eraf, halve kilo eraan enz. Op het eind gaat het volgens mij ook minder hard, dus maak je niet ongerust.

11. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik ben in de hele zwangerschap maar 5 kilo aangekomen en mijn ventje was krap 4 kilo...kan echt geen kwaad, als je maar gezond eet en niet bewust gaat lijnen ofzo.

12. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik ben heel mijn zwangerschap alleen maar afgevallen. Voordat ik zwanger was woog ik 93kg en toen matthew met 37 weken geboren werd woog ik nog 93kg. En nu hij in bed lig weeg ik nog maar 81kg.

Deel Deze Pagina