Je moet niks natuurlijk, maar je baby groeit wel natuurlijk. Maar als je meer verbrand dan je ineemt en meer dan dat je baby aankomt, kan er ook wat afgaan.
Ik ben ook aan het begin steeds afgevallen (niet spugen ) en ben nu bijna weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap was in totaal 6 kg afgevallen maar baby groeid goed dus volgens de verloskundige kan dat geen kwaat
de verloskundige vertelde mij dat het kan zijn dat de baby je als het ware op eet maar als je het niet vertrouwd kun je beter de vk bellen
Ik ben in mijn hele zwangerschap 1 a 2 kilo aangekomen en heb een kerngezond kind wat bij de geboorte 3290 gram woog. Hoeft dus helemaal niet erg te zijn
Bedenk wel dat mocht je voor die tijd dat je zwanger werd zoals ik bvb anti depressiva hebben geslikt t kan zijn dat je "rommel" opgeslagen hebt in je vet. Dat is dan weer niet zo fijn voor je kindje. Is iets waar ik me n beetje druk om maak. Want ik ben ipv aangekomen 2 kilo afgevallen terwijl de baby lekker groeit. Maarja t zal allemaal wel mee vallen hoop ik.
Zo op het eind kwam ik ook niet meer aan. Was het halve kilo eraf, halve kilo eraan enz. Op het eind gaat het volgens mij ook minder hard, dus maak je niet ongerust.
Ik ben in de hele zwangerschap maar 5 kilo aangekomen en mijn ventje was krap 4 kilo...kan echt geen kwaad, als je maar gezond eet en niet bewust gaat lijnen ofzo.
Ik ben heel mijn zwangerschap alleen maar afgevallen. Voordat ik zwanger was woog ik 93kg en toen matthew met 37 weken geboren werd woog ik nog 93kg. En nu hij in bed lig weeg ik nog maar 81kg.