menstruatie na missed abortion

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door zwaaistaart, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.455
    1.038
    113
    Vrouw
    Hallo,

Eindelijk na bijna 2 jaar was ik zwanger. In mei had ik eindelijk de positieve test in handen. Na 3,5 week heel gelukkig te zijn was het tijd voor de eerste echo (7w5d), maar helaas bleek dat er geen hartactie was.
    Na een week wachten weer een echo en daar bleek dat de vruchtzak inmiddels leeg was.
    Weer een week later ben ik gecuretteerd. 3 weken na de curretage verloor ik nog steeds bruine afscheiding, dus moest ik misschien nogmaals gecuretteerd worden. Gelukkig werd ik 4 weken later ongesteld, ik verloor meer bloed dan normaal, maar was blij dat ik niet weer gecuretteerd hoefde te worden.

Nu ben ik net weer ongesteld geweest en ook weer heftiger dan voorheen. Veel bloedverlies, maar verder geen stolsel ofzo. Ook amper buikpijn.
    Is dat normaal? Of is het verstandig om nogmaals naar de gyn te gaan?

Alvast bedankt

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Na een miskraam kan een menstruatie meer zijn dan normaal, er zijn dan nog wat resten opgeruimd, om het zo maar te zeggen.

Als het bloedverlies daarna weer gestopt is, is het niet nodig om naar de gynaecoloog te gaan.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina