Afscheiding en gevoelige hoofdhuid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Natasja1402, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hallo,

    Ik heb de laatste dagen voor mijn doen extreem veel afscheiding :oops: en ook een heel gevoelige hoofdhuid bij het kammen van mijn haar.
    Ik heb vorige week woensdag mijn eisprong gehad, en vraag me af wat dit kan betekenen? Hoeveel dagen na de eisprong krijg je ongeveer de innestelling?

    Liefs,
    Natasja
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat voor soort afscheiding heb je dan?

    5 tot 10 dagen na je eisprong vind de innesteling plaats.
     
  3. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Iets dikker als normaal, en de kleur is iets donkerder zoals roomwit :oops: :oops:

    Liefs,
    Natasja
     
  4. Dit heb ik ook, echt witte afscheiding en veel meer dan anders. Ook mijn hoofdhuid doet pijn, maar dat komt volgens mij door de warmte en/of de zon. Maar die afscheiding is echt extreem.... Iemand een idee wat dit kan betekenen?
     
  5. pooh7605

    pooh7605 Actief lid

    20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Kan zeggen toen ik net wist dat ik zwanger was had ik ook heel veel afscheiding dik en wit + hele erge gevoelige hoofdhuid heb ik nog steeds kan bijna me haren niet borstelen. Succes!
     
  6. Daiquiri

    Daiquiri Niet meer actief

    Heey ik zit in het zelfde schuitje, ook zo ineens afscheiding een week voor mn NOD.

    geen idee wat het inhoudt; op internet lees je nogal tegenstrijdige verhalen heb ik het idee.
     
  7. Goddes

    Goddes Lid

    20 jul 2006
    70
    0
    0
    Ik heb ook dikke witte afscheiding.... romig zoals de meesten ook omschrijven...

    ik vind vanaf een kleine week voor mijn nod (is morgen NOD) dat het ook veel meer is dan anders.....
     
  8. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben dus zeker niet de enigste! Ik hoop wel dat het een positief iets is, maar we kunnen jammer genoeg niets anders dan afwachten :(

    Ben wel nieuwsgierig of er iemand is die weet wat dit betekend?

    Liefs,
    Natasja
     
  9. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb dat nu ook... lijkt net alsof me ei moet komen maar dat kan niet.. vreemd... maar ja ik hoop maar niks word het ook geen teleurstelling 8)
     
  10. Fafnir

    Fafnir Lid

    26 jul 2006
    50
    0
    0
    hoi, ik heb dat ook, voor mijn doen heel veel vanmorgen ook ineens heel veel.

    jek :oops:
     

Deel Deze Pagina