buikpijn: zwanger of ongesteld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tatum, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Hallo meiden,

    Ik ben Tatum en heb een vraagje aan jullie....ik ben bang dat ik naar de bekende weg vraag maar wil toch graag weten of iemand dit herkent.

    Morgen is mijn NOD en ik heb drie dagen geleden negatief getest. Dag voor de eisprong sex gehad (daarna niet meer) en tot ruim een week na de eisprong misselijk geweest en duizelig. Nu heel af en toe een vlaagje maar niet noemenswaardig.

    Alleen, nu komt mijn vraag, ik heb gisteravond erg last gehad van buik (trekken, steken bij eierstokken). Vandaag is het weer weg. Ik heb geen bloedverlies en weinig afscheiding, wel rommelende buik en darmen.

    Komen de :evil: :evil: eraan? Of kan ik met bovenstaande verhaal zwanger zijn denken jullie?

    Groeten!
     
  2. Het kan allebei zijn. Het trekken en steken bij de eierstokken heb ik ook gehad maar dat was innestelingspijn in mijn baarmoeder.
    Het kan ook een voorbode zijn dat je menstruatie eraan zit te komen.
    Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent! Wacht een paar daagjes af en gooi er een test tegenaan zou ik zeggen! Ben benieuwd ;)
     
  3. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Dank voor je reaktie! Innesteling kan volgens mij niet, (toch?), want ik zit vandaag twee weken nadat we het gedaan hebben en morgen twee weken na eisprong. Of wel? Ik zou morgen ongesteld moeten worden.


    Ik zou het zelf ene stunt vinden: we waren nog niet echt aan toe, zagen beetje tegenop maar wilden wel dit jaar voor proberen te gaan (ben 33 dus jaartjes tikken door). Deze keer was eigenlijk ongelukje en eerste keer onveilig nadat mirena eruit gehaald was.
    Te toevallig misschien, van 1 keer zwanger?
     
  4. Ahum...toevallig? Ik zal je mijn verhaal vertellen...
    Mijn vriend en ik zijn vanaf 30 mei 2006 samen en 1 juli 2006 had ik een positieve test. Eisprong en bevruchting vond dus ongeveer half juni plaats.
    Meid...alles kan ;) En ik heb de innestelling heel duidelijk gevoeld. En ik wist niet eens dat het innesteling was omdat wij er ook niet bewust mee bezig waren. Hihi...
     
  5. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    zo, dus jij had binnen een maand een man en een kind ;) ! Jeetje zeg, dat moet wel een hele verrassing zijn geweest!

    Maar de innesteling is toch 5-10 dagen na de eisprong (als je bent bevrucht)? Toch niet twee dagen voor je NOD? Ik heb de afgelopen week helemaal geen trekkende eierstokken of iets gevoeld (en was er zeker alert op). Eigenlijk voelde ik me kiplekker (na die misselijkheid die ik de eerste week na eiersprong had).

    Kan dat dan ook twee dagen voor je NOD? het zou wat zijn zeg, dan heeft het lot voor ons beslist, ha ha!
     
  6. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Mooi resultaat hoor, je "ongelukje" ;)

    Echt een pracht meisje Esmee....
     
  7. geraldine1986

    geraldine1986 Actief lid

    16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    dat je darmen raar doen... hmm ik had dat niet als ik ongesteld moest worden ik weet niet hoe dat met de andere is...
    Misselijk had ik wel na de eiersprong teminste toen ik net zwanger was!
    Waar ik het als 1e aan merk als ik zwanger ben zijn mn vette haren...
    Liefs, Geraldine
     
  8. Teardrop786

    Teardrop786 Actief lid

    20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Het zou heel goed mogelijk zijn dat je zwanger bent! Ik vind veel herkenning in je verhaal namelijk, bij ons bleek ook die maand 1x genoeg ;)

    En die buikpijn, duizeligheid etc. heb ik ook flink last van gehad, week voor m'n NOD en erna ook. De dag van m'n NOD wist ik zeker dat ik ongi zou worden, zo'n buikpijn en steken krampen etc. Maar ze kwamen niet hoor :p

    Over een paar dagen testen! Let us know!
     
  9. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    nog geen ongi...niks. Wel typische ongi kwaaltjes hoor (puistjes in gezicht, opgeblazen gevoel, nu en dan stekeniin buik), dus denk dat :evil: :evil: komen.

    Bedankt voor je reaktie Zeema, gek dat jij ook had. Kan geen innesteling zijn geweest toch? Wat dan?

    ik zou het stiekum toch wel erg leuk vinden als ik zwanger zou zijn (heb altijd geroepen dat het bij mij jaren zou duren, omdat mijn moeder en moeders familie heel moeilijk zwanger wordt)
     
  10. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ps. Ik heb ook pijn onderkant rug Zeema, dat kan toch niet bij zwangerschap? Is toch echt ongesteldheidskwaaltje?

    Spannend!
     
  11. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik moet maandag eigenlijk ongi worden... maar was het afgelopen maandag al... en had hele erge krampen (heb ik nooit zo erg) En er vloeid weinig bloed. Nu de halve middag geen krampen gehad maar als ik naar de wc ga heb ik wel een beetje bloed... kan het met een inlegkruisje aan... en die blijft weer schoon.... ( ja sorry voor het ingewikkelde verhaal) Ben afgelopen maand veel ziek geweest en veel buikgriep gehad... Dus wat dit dan is weet ik niet... Als ik zwanger ben wanneer merk ik dan meer... dan zou ik maandag dus 4 weken zijn.... AAAHHH... ik hoorde ook dat wanneer je aan de pil bent je de meeste kans hebt om gewoon ongesteld te worden... ookal zou je zwanger zijn.... heel verhaal maar goed... het blijft nog steeds rondspoken.... wie heeft ook zoiets gehad?

    liefs
     
  12. Noralee

    Noralee Lid

    9 jul 2007
    7
    0
    0
    tatum, ik heb ook veel last gehad onderin rug en steeds een soort "menstruatiepijn'. dcaht dus ook dat ik gewoon ongie ging worden, maar nee dus....
    Het kan allemaal. good luck
     
  13. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    nou, dan wacht ik gewoon rustig af! grappig hoe je lichaam werkt dus. Ik ga overmorgen weer een test doen heb ik besloten. aangezien 1,5 mnd geleden mirena spiraal eruit, kun je nog niet spreken van een regelmatige cyclus want heb pas 1 cyclus gehad en die was 25 dg. Kan heel goed dat nu langer duurt.

    Maar weet iemand dat als ik zwanger zou zijn waar die buikpijnen dan vandaan komen? Kan geen innestelen meer zijn, dus wat dan?

    En Evi, ik begrijp uit je verhaal niet helemaal of je nu nog aan de pil bent? Anders zou het bij jou heel goed wel innestelen kunnen zijn... En volgens mij zijn syptomen bij iedereen anders en ook op ander moment in zwangerschap (dat is me wel duidelijk geworden na uuuuuren lezen op dit forum ;) !
     
  14. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ps 2. Weten jullie wat ik trouwens ook al zeker 1,5 week heb, van die oprispingen, zeg maar gerust boeren :oops: .
     
  15. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    ooh jaah ik ben dus wel aan de pil.... maar veel buikgriep gehad.... dus niet betrouwbaar...
     
  16. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    meiden, ik kan het niet geloven! vanmiddag een test gedaan en zie EEN BLAUW STREEPJE IN TWEEDE VENSTER! Ongelooflijk!

    Ik kan er nog nie thelemaal bij, vooral omdat we nog niet eens bezig waren het te proberen (1 lucky shot!). Ik ben dus enorm dankbaar maar ook verward, poeh!

    Ik hoop dat jullie ook allemaal in de prijzen vallen deze maand!

    groet!
     
  17. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Tatum! GEweldig! Van harte gefeliciteerd meid!

    Liefs kiss
     
  18. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd meis geniet er lekker van
     
  19. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    GEFELICITEERD! GENIET ERVAN! :D
     
  20. Helemaal top meis! Van harte!
     

Deel Deze Pagina