nagelbijtend de nacht in...

Discussion in 'Zwanger worden' started by shanandoah, Jul 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Pff moet alles toch even van mij afschrijven merk ik wel hoor.

Oke gaat ie dan,
    In maart heb ik mijn spiraal laten verwijderen en daarna direct overgestapt op de pil (micr 30)
    In april erg ziek geweest met operatie onder narcose e.d
    Daarna was mijn cyclus ondanks het pilgebruikt compleet van de regel. Mijn lichaam deed wat die zelf wilde en hield totaal geen rekening met de stopweek en dergelijke.
    Toen heb ik de huisarts maar gebeld maar volgens hem was alles ontregeld door de narcose kon nog wel even duren.
    Dus nog maar even doorgegaan.
    Uiteindelijk maar weer gebeld omdat ik het gevoel had dat de pil misschien niet goed werkte.
    Maar dat kon volgens hem niet.
    Voor mijn eigen besloten om nog 3 strips te proberen als het dan niet op regel was zou ik weer overstappen op de prikpil.

Nu had ik op 22 juni mijn laatste menstruatie.
    Maar op 9 juli 2 dagen heel apart bloedverlies.
    Normaal gesproken mijn eigen cyclus een beetje volgend zou ik 17 juli ongesteld moeten worden. Als ik de pil cyclus volgde iets eerder.
    Omdat het bloedverlies zooo ontzettend anders was dan normaal tussentijds bloedverlies hebben we besloten de pil niet meer in te nemen en tot ik ongesteld werd het "veilig" te doen.
    Tot op heden van vandaag nog geen ongesteldheid te bespeuren.

Gisteren met de clear blue + test een lichte streep. maar vandaag nog duidelijk aanwezig en zelfs na naspoelen met water staat het streepje er nog (geen pennenstreep) Helaas woon ik nogal in een klein dorp en was ik niet in de gelegenheid om naar een kruidvat of trekpleister te gaan. Dus maar de midstream van sensitest besteld.
    Die moeten morgen binnen komen. pfff heb het zowat niet meer.

De bloeding is in ieder geval geen innestelingsbloeding geweest want dan had ik allang echt positief moeten testen.
    Maar kan wel een ovulatiebloeding zijn geweest. Heb ik in het verleden wel vaker gehad.

Dus zoals de titel al zegt.... nagelbijtend de nacht in.
    Wie bijt er met me mee?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik doe wel met je mee hoor!!!! :D:D:D
    Maar zo te lezen aan je onderschrift kan je oudste dochter dus toch zomaar opeens gelijk krijgen.

Ik duim voor je!! Tenminste ik neem aan dat het evengoed gewenst is.

Ik kom over twee dagen weer spieken want ik vertrek morgen voor twee dagen naar zee, maar ik denk aan je hoor!!

3. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    ja haha dochter krijgt een spreekverbod :)

Maar mocht het wel zo zijn is het welkom hoor. waar 2 eten kunnen er ook 3 eten.

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik bijt ook wel met je mee hoor! :D

Hoe laat komt de post bij jullie? (Hier pas tegen 5-6 uur. ;)) Ik hoop vroeg, anders moet je nog langer wachten.

Kan je niet een foto plaatsen van je + test. Ik vraag mij altijd af bij vage testen wat er bedoeld wordt. Sommige zeggen vaag en plaatsen dan een prachtige test. ;) Ik ben dus nieuwsgierig naar jouw definitie van vaag... :D

Ik ben ook wel erg benieuwd of jullie dochter gelijk krijgt.

@Esther: Jij veel plezier aan zee! ;)

5. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    nee lukt niet mijn digitale camera valt inmiddels onder de noemer antiek :D
    en ik ben van het uitstervende ras zonder smartphone haha.
    Maar hij is echt vaag hoor geen mooi positieve test.die super duidelijk zichtbaar is. Je ziet het net. niks meer niks minder.

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hier nog een. :p Ik heb een hele simpele telefoon. Mijn dochter (5) vroeg laatst "wat kan jouw telefoon?". :D Hmmm, niet veel... Alleen bellen... Dat vond ze maar raar... ;):D

Maar die vage streepjes op de CB heb ik ook wel gehad en waren negatief in mijn geval, al kwamen ze binnen de tijd en waren ze mooi breed en blauw. Ik ben benieuwd of ze bij jou iets anders betekenen. Spannend...

Maar goed, nagelbijtend de nacht door! ;)

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    ja ik heb het al meer gelezen inderdaad over die streepjes.
    maar vorige week had ik ook met cb getest. en toen had ik die streepjes niet. had ze nog in de la liggen en erbij gepakt nu zitten er wel een soort indrogers in de oude testen maar die zien er wel anders uit. nou ja we zien het wel.
    word ik ongesteld is het goed, word ik niet ongesteld is het ook goed. dan moet het gewoon zo zijn. Is het niet zo dan is er geen man overboord het was de bedoeling niet en ik ben hartstikke blij met mijn 2 meiden.

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben heel benieuwd! Ik bijt met je mee!

Succes!

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes! Maar moest wel even stiekem lachen met jouw onderschrift :)

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Ja moontje volgens mij moet ik die maar even weghalen haha

11. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Succes!! Ik heb tot twee maal toe vals positief getest met die test..

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eef wil ook een broertje... Of een cavia :)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd! Ik bijt met je mee:)

En hihi een cavia is sneller geregeld dan n broertje ;)

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh ik bijt met je mee!
    Toch denk ik dat je dochter gelijk heeft want zonder HCG geen streepje... post je foto morgen?

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Of iemand de foto via mail sturen,en zet die hem even erop! Hahahaha

16. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Foto erop zetten is het probleem niet. Het scherp op de foto zetten daar zit hem het in. Maar ik laat het weten morgen. De post komt meestal rond de middag.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    IK kwam toch even snel spieken nog voor ik vertrek, maar blijkbaar echt te vroeg hihihi. Ik zie het vrijdag wat gebeurd is. Ik duim voor je!!!

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    spannend zeg!

19. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Lees het nu pas, dus kon vanacht niet mee bijten. Maar ik bijt nu wel ff flink door, dan haal ik het wel in ;)
    Heel veel succes.

liefs catje

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Heb gisteren je topic al gelezen, moest bij het opstaan vanmorgne direct aan je denken!! Heb je ze al in huis?!?! spannend!

Share This Page