Buikpijn, is dit mijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door poppy, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    Hey meiden,
    doordat ik een MK heb gehad en ik heb op een 7 aug een curretage gehad, is het voor mij niet duidelijk wanneer ik "vruchtbaar" ben. Mijn cyclus was verschillend: 29-25-26-27-27 en toen zwanger.
    Nou ben ik op zondag 26 aug ongi geworden (vooral veel bruin, oud bloed) en maandag 27 aug had ik helder bloed. Nou lees ik overal dat als het helder rood is dat dat de eerste dag van je menstruatie is.
    Nou had ik afgelopen maandag (precies twee weken na helder rood incident) buikpijn en moest ik die ochtend veel plassen zonder dat ik al veel had gedronken.
    Dinsdag (gisteren) voelde ik me prima en nou heb ik echt vandaag op woensdag een heeeele zeurende buikpijn.
    Kan dit mijn eisprong zijn?
    Ik weet het niet meer namelijk!
    Hoop dat iemand me kan helpen.
    Liefs Poppy
     
  2. Hope123

    Hope123 Actief lid

    9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi, wat vervelend voor je die mk...hopen dat het deze keer goed gaat! Niet iedereen voelt zijn ei maar ik sinds een paar maandjes wel (sinds pil niet meer slik) bij mij voelt het als een steekje om de maand links of rechtsboven aan de zijkant van mijn buik...heb ook weleens rond die tijd een zeurende buikpijk maar dat zijn meestal darmen oid...maar ik kan niet voor jou spreken uiteraard ;)
     

Deel Deze Pagina