Hoi meiden, Normaal heb eigenlijk vrij snel na mijn eisprong al last van mijn borsten vaak voelen ze hard en gespannen en doen echt zeer aan de onderkant meestal verdwijnt dat een paar dagen voor mijn nod, nu is het geval dat ik vanaf zeg maar de zogenaamde innestelingsdag last alleen mijn tepels kreeg branden en heel gevoelig dag of 2 later kwamen de zijkanten van mijn borsten erbij en dat is nou tot op de dag van vandaag aan de gang als ik 's ochtends opsta heb ik geen last in de loop van de ochtend begint het weer af en aan soms last soms niet ik ben er eergisteren 's nachts wakker van geworden pffff ben er zo onzeker door ik weet niet meer wat ik moet denken het kan haast niet anders als dat we zeker op de goede dagen geklust hebben nl elke dag ooo ik hoop zo dat het gelukt is deze maand maar hoe zit het met jullie borsten dan?? liefs linda
Pfff, elke dag???? ha ha...het zal wel aan onze leeftijd liggen Ik kan a.s. woensdag testen, zo spannend en ik heb eigenlijk na de eisprong nooit last van mijn borsten en nu wel. Ze doen lichtelijk pijn en mijn tepels hebben van die puntjes en die zijn een beetje gevoelig. Bij mijn eerste zwangerschap was dit HET signaal voor mij en was het raak, en dan vooral heel gevoelige tepels, zelfs een beetje pijnlijk in je beha zeg maar. Wel heb ik sinds vandaag bruinverlies en net een beetje roze!! Doodeng, en ik heb als een dag of 2 hoofdpijn. Als dat maar goed gaat allemaal. Ik merk het wel. Ben normaal heel stipt optijd ongesteld enzo en kan de eisprong voelen dus als ik nu al ongesteld zou worden dan is er vast iets aan de hand. Laten we hopen dat het de innesteling is. Nou dames spannend! Drama die 2 weken wachten elke keer Succes, Charlie
ik heb nooit last van mn borsten, ook niet toen ik zwanger was, naja, pas met 30 weken ofzo dat ik dacht dat ze gingen groeien en natuurlijk tijdens de bv... maar nooit voor of rond mn ei/nod
ja en het stomme is ze doen ook niet heel de dag pijn het komt en gaat idd het is ook geen echte pijn gewoon irritant vooral aan de tepel en de zijkant nou als ik van me korste cyclus uitga dan moest ik vandaag ongesteld worden maar ik ga maar van me langste uit en dat is dan over 3 dagen ik hoop ook dat het raak is voor jullie allemaal hoop ik dat ook natuurlijk @prinsesje jij moet heel hard gaan klussen he hahaha @Charlie wij lopen ongeveer gelijk op spannend he idd echt 2 klote weken elke keer pfff @Surf ik ben al mama van 2 kindjes en ik heb er eigenlijk nooit op gelet mijn eerste kindje was niet gepland en kwam er pas met 6 weken achter dat ik zwanger was en mijn tweede kindje was ik binnen een maand zwanger en ik weet eigenlijk niet meer of ik toen last van mijn borsten had stom he liefs linda
Ik krijg ook altijd last van mijn borsten zo'n twee/drie dagen na m'n eisprong. Dan voelen ze vol en hard aan en zijn ze zo gevoelig dat het bijvoorbeeld vervelend voelt om de trap op en af te lopen. Op mijn buik slapen is ook vervelend :S Deze ronde had ik geen last van pijnlijke borsten vlak na de eisprong. Klinkt een beetje gek, maar ze voelden zelfs zacht en een beetje slap, haha. Ik moet aanstaande woensdag ongesteld worden en pas sinds gisteren zijn mijn borsten wat gevoeliger geworden. Maar niet zo erg als het normaal gesproken is. Kreeg dus wel een beetje zo'n gevoel van: zou het? Maar aangezien ik geen pijnlijke tepels heb en me niet 'anders dan anders' voel, ga ik er maar niet vanuit dat het ook maar iets betekent. Liefs, Lonit
Mijn ervaring is helaas dat borsten helemaal niks hoeven te zeggen over wel of niet zwanger zijn. Ik heb meestal na mijn ei last van mijn borsten en vlak voor mijn NOD nemen ze af. Toen mijn borsten een x maar pijn bleven doen was ik ervan overtuigd zwanger te zijn, maar helaas. De keer erop bleven mijn borsten zachte dingetjes; ook toen was het weer niet raak. Zelfs nu ik zwanger ben heb ik er niet iedere dag last van. De meeste dagen zijn ze vol, gezwollen en gespannen. Ook heb ik er dagen tussen zitten dat het slappe dingen worden. Dan ben ik helemaal in paniek, 3x hebben slappe borsten geleid tot een miskraam. Toen mijn borsten dus slap werden en totaal niet meer pijnlijk waren tijdens deze zwangerschap was ik meteen in paniek. Niet nodig geweest; goede echo's gehad en het hartje al horen kloppen. Meiden, laat je niet gek maken door je borsten!!
hoi, bij mij ook raar... ik kreeg 1 dag voor mijn nod gevoelige tepels en dat hield aan tot afgelopen vrijdag (anders nooit zo lang last van, maar 2/3 dagen). Ik dacht dus wel ongi te worden omdat het over was... nu nog niets en testen blijven negatief... ik hoop dat het geen slecht voorteken is... groetjes
Ik had na mijn eisprong gigantische gevoelige tepels. Als ik met douchen erlangs ging was het echt een irritant gevoel. 2 weken later testte ik positief
Tjonge jonge zeg ik baal als een stekker zeg... Ik ben vandaag ongesteld geworden ik kan wel janken... Ik was er van overtuigd dat het niet mis kon gaan maar toch.. Het word zo onderhand een obsessie. Wat kan je nou nog meer doen als op de juiste dagen klussen?? Nou meiden ik hoop dat het bij jullie wel raak is liefs linda
Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden hoor. Ik blijf bruinverlies houden en dat heb ik eigenlijk altijd voordat ik ongesteld wordt. Alle symptomen lijken ook te verminderen en mijn temp. gaat naar beneden volgens mij. Nou ja ik zie het wel. Ga er maar van uit dat het niet goed zit. Ben je al lang bezig dan? Charlie
Echt balen 'tinkerbelletje'...ik hoop voor je dat het de volgende keer wel raak is! Wel goed om even dit forum te lezen, want heb ook erg gevoelige borsten (lijken wel beurs). Maar dan weet ik meteen dat ik niets hoef te verwachten en mezelf dus niet gek moet maken... Groetjes Serena
haaai meiden nou ik heb vorig jaar september mijn spiraaltje laten verwijderen en sindsdien niet meer veilig gedaan. @ charlie ja alle symptomen werden bij mij ook ineens minder bah ik baaaal @lady1978 dan gaan we samen naar de volgende ronde! @serena ik hoop voor je dat het wel raak is hoor liefs linda
Hai, Ik ga ook naar de volgende ronde hoor. Toch een beetje teleurgesteld , had toch echt symptomen die ik normaal nooit heb en ik wordt ook eigenlijk niet zo maar twee dagen eerder ongi en ben altijd heeel regelmatig. Ga wel tempen deze maand..beetje voor mezelf om te kijken hoe het zit met die eisprong en wanneer. Is dit jullie voor jullie eerste kindje? Hier voor nummer twee. Ik ben 36 en met nummer 1 was het in 1 x raak dus veel geluk gehad. Nou we zullen zien de komende maanden. Fingers crossed! Charlie
toen ik de pil slikte had ik voor de ongi last van opgezette en gevoelige borsten. ik ben nu ruim 1 jaar van de pil af en heb helemaal geen last meer van mijn borsten. en ik heb nu toch het gevoel dat ze iets groter en iets zwaarder zijn, en dat zou misschien wel een symptoom kunnen zijn? of hoop ik dat.... voor mijn gevoel had ik deze keer cyclus 24 dat zou dus afgelopen zaterdag zijn. maar ik wacht nog even tot cyclus 29 die is op donderdag, dan een testje wagen als ik niet ongi wordt!
Ik ben wel blij met dit forum. Ik herken die zeer gevoelige borsten namelijk heel erg. De eerste en tweede ronde echt gedacht dat het raak was, want ik heb dit in het verleden nooit gehad. Maar het lijkt erop dat mijn borsten nu na mijn eisprong tot aan mijn NOD echt heel gevoelig zijn. Op mijn buik slapen is er niet meer bij. Ook ben ik na mijn eisprong wat eerder misselijk dan normaal, dus het waren allemaal van die vage tekenen. Helaas....vandaag ongesteld geworden, dus al die tekenen waren geen tekenen van een zwangerschap. Volgende maand laat ik mij er niet meer gek door maken. Het zal wel bij mijn cyclus horen! Wel erg verwarrend.
dat mijn borsten wat zwaarder en ietstje groter aanvoelen was dus wel duidelijk een teken van zwangerschap. ik heb vanochtend getest omdat mijn gevoel toch zei dat mijn cuclys 24 was deze keer en dan zou ik dus al vanaf zaterdag kunnen testen. het was positief, verder merk ik niet veel van zwanger zijn. wel een beetje gerommel in mijn buik en wat steekjes, maar niks opvallends. maar voor de zekerheid doe ik vrijdag nog een test, dan heb ik ook mijn langste cyclus afgewacht!
gefeliciteerd! Ook ik heb heb sinds een week last van mij borsten. Een week na mijn ei is het begonnen. Ik kan er bijna niet op liggen en als ik de trap op ren doet het zeer. Verder ben ik misselijk met vlagen en heb steken ondern mijn buik. En mijn hond wil al een ruime week niet met me spelen en alleen tegen me aan zitten. Zou het?? Het is mijn eerste ronde moregn mijn NOD dag.
Gefeliciteerd! Toch iemand bij wie het wel echt een teken was. @linda bedankt...ik hoop het ook ... @wimjo, klinkt allemaal veel belovend (niet dat ik er verstand van heb hoor, gaan voor onze eerste). In ieder geval succes morgen, ben benieuwd!