Hoi, ik heb al 3 daagjes last van sterk ruikende urine, niet dat ik boven de pot hang of zo haha, maar het komt gewoon op me af die geur.. wie heeft hier ervaring mee? owja ik heb geen blaasonstekening. Groetjes
Heb ik op het moment ook last van, maar ik heb het al vaker gehad.. en toen was er niks aan de hand. Dus het kan van alles zijn.. Ikheb ook nog een vraagje Ik heb de nacht van 13 december geklust, daarna niet meer, want manlief is weg voor werk. Maar, er is nu toch ook een kans? want zaadjes leven toch nog een paar dagen? 14 December 2008 Een beetje vruchtbaar 15 December 2008 Vruchtbaar 16 December 2008 Erg vruchtbaar 17 December 2008 Eisprong 22 December 2008 Innesteldag
ik heb wat sterker ruikende urine sinds ik zwanger ben, maar hij is vooral donkerder hoeveel ik ook drink. @Roos: kan zeker hoor! ik ben ook bevrucht op een dag die eigenlijk niet kon. (volgends de online zw.test heb ik maar 54% kans dat ik zwanger ben, ondanks de posi test die ik aanklik, alleen maar omdat ik buiten mijn vruchtbare periode heb geklust. ben toch echt zwanger. ) ik had een laat ei, misschien had jij wel een vroege!
Spannend! want ik ben nog maar net gestopt met de pil, ( vorige maand) en zo te merken had ik gister een eisprong, kon ik aan dat 'draderige afscheiding merken? maar dat klopt dan wel, dan loopt de cyclus waarschijnlijk meteen netjes op tijd! Ik ben wel erg benieuwd! Nog even afwachten! liefss
Hoi ja mischien zit het wel in mn hoofd ,maar echt als ik normaal plas en veel drink en veel moet plassen dan is mn plas doorzichtig , en nu is het toch wel donker en ik plas toch best veel.... groetjes sha
Hoi ,idd het kan van alles zijn.. ik eet zoals gewoonlijk normaal wat ik altijd eet... wat het kan zijn... ben op 2 dec ongi geworden en sinds een paar daagjes last van steekjes in mn lies of eierstokken en last van sterke urine.
Dat heb ik hier ook...sterk ruikende urine en mijn urine blijft ook donkerder als normaal En ik niet zwanger (voor zover ik weet)