steken onderin

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammie01, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb al een paar dagen steken onderin.
    lijkt net of er geduwd wordt.
    af en toe is het net alsof de kleine kopjes geeft (haha klinkt raar)
    ik voel het zeg maar echt in mijn vagina.
    heel vreemd is iemand bekend met zoiets?
    ik heb ook al een paar dagen last van menstruatieachtige krampen.

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ja dat goevoel heb ik ook al een week en idd van die menstruatie achtige krampen/steken.
    Ik dacht aan indalen , ik moet morgen naar d egyn en vraag het dan even vorige keer was ie nog niet ingedaald dus als hij dat nu wel is zal dat die steken verklaren.

ook heb ik een raar drukkend gevoel onderin heel gek,en regelmatig last van harde buiken is dit oko normaal?

3. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    bij mij is de kleine al helemaal ingedaald dus indalingsweeen zijn het niet meer...
    harde buiken heb ik ook last van en dat is ook normaal vaak is het een teken dat jehet ff wat rustiger aan moet doen.

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Misschien is het aan het beginnen voor je?

Succes hoor! ;)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb die steken ook al een tijdje, dus denk niet dat het iets met het beginnen van de bevalling te maken heeft.

Voor m'n gevoel is het net of die kleine af en toe ff met een vinger daar zit te porren ofzo :)

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik kan ze nog herinneren van mijn eerste zwangerschap en met lopen kreeg ik echt een vieze gemeene steek van onderen.
    Het lijkt net dat er een scherp voorwerp er even langs gaat.

Het heeft volgensmij inderdaad te maken met de rijping van je baarmoedermond.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb dit ook, en zeker af en toe met lopen dan word het een stuk erger.....dacht dat dit kwam door mijn bekken. Heb tegelijkertijd namelijk ook nogal pijn in mijn schaambot. Ik heb dan ook de neiging om wijdbeens te gaan lopen, alsof er iets ín de weg zit :)

Maar het voelt wel alsof het erbij hoort, zou wel mooi zijn als het met de verweking van de baarmoedermond te maken heeft........... ;)

Deel Deze Pagina