Hoi allemaal, Nu ben ik toch een klein beetje de weg kwijt en zou toch eens willen weten wie ook ervaring met hetzelfde probleem als ik. In oktober ben ik gestopt met de pil na de ontrekkingsbloeding werd ik maar niet ongesteld. Toen las ik hier op het forum wat over Shatavari capsules en daar ben ik 26 januari mee begonnen, hierna ben ik op 1 februari voor de 1e keer ongesteld geworden op mijn 'normale' manier. Dus ik was helemaal blij en ben gelijk begonnen om mijn eerst volgende cyclus bij te gaan houden. Op 12 en 13 februari heb ik ook ovulatietesten gedaan die positief waren en hebben we druk 'geklust'. Nu had ik vorige week maandag, dinsdag en woensdag toen ik 's ochtends naar het toilet was geweest op het toiletpapiertje helder rood bloed zitten. Ik dacht dus dat mijn ongesteldheid ging beginnen omdat ik de hele week ook last heb van mijn onderbuik zoals ik dat heb wanneer ik ongesteld moet gaan worden. Maar tot op heden (helaas) nog niets. Nu heb ik gisteren dan maar vol met hoop een zwangerschapstest van de kruidvat gedaan (die 2 voor 5 euro), maar hier was geen tweede streep op te bekennen. Ik snap dus eigenlijk niet dat ik wel mijn eisprong op tijd heb gekregen na mijn vorige menstruatie, maar dat de menstruatie nu uitblijft? Kan iemand mij wellicht vertellen hoe dat toch kan? Alvast bedankt