Afscheiding met zoete geur?

Discussie in 'De bevalling' gestart door 313sj, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 313sj

313sj Lid

21 aug 2011
    20
    0
    0
    Utrecht
    Hoi aanstaande mama's

Ik ben vandaag 37 weken zwanger, laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze maar tot nu toe voel ik me verder nog op en top goed op wat zeurende momentjes na (afkloppen)
    Vandaag echter iets vreemds, afscheiding is normaal maar ik ging vandaag naar het toilet en rook een rare zoete geur (even gekke praat) wat me met afvegen naar me papiertje liet kijken en er zat een hele dikke witte klodder aan me papiertje, en best veel ook! je zag echt dat het aan elkaar kleefde en het rook zo zoet! Ik heb de geur nooit eerder geroken en weet van verhalen dat vruchtwater zoetig ruikt maar het was verder niet nat in mijn ondergoed ofiets.
    Kan het zijn dat ik toch iets vruchtwater heb verloren met plassen dat ik het niet door heb gehad? Ik maak me een beetje ongerust omdat kindje nog niet is ingedaald en zodra ik vruchtwater verlies moest ik plat liggen en vk bellen. Ben zo bang dat ik het niet door heb gehad.
    Buiten dit om ben ik de afgelopen 2 dagen wel wat misselijk geweest en had en heb ik nu nog steeds een erge lage druk op buik.

Herkent iemand dit, maak ik me druk om niets?

:(

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Kan óók je slijmprop zijn geweest
    Als echt vruchtwater was geweest
    Was je onderbroek wel nat....
    Vertrouw je het niet even de vk bellen daar zijn die mensen voor

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

je kan effectief vruchtwater verliezen zonder dat je het beseft , heb ik gehad , kleine scheur in de vliezen bovenin , en verloor dus ook vruchtwater is druppeltjesvorm , die klodder kan (een stuk) slijmprop zijn , en misselijk gevoel paar dagen voor de bevalling klinkt me ook bekend , als je het echt niet vertrouwd bel dan de vk ! liever 1 keer teveel dan 1 keer te weinig

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Zou toch overleggen met je vk.

Vruchtwater heeft nl een specifieke zoete geur. En je kan druppelsgewijs zeker wel vruchtwater verliezen.

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bel voor de zekerheid toch maar even je vk.

6. 313sj

313sj Lid

21 aug 2011
    20
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties.
    Heb toch maar even de VK gebeld vandaag maar was volgens haar geen vruchtwater. Dat zou ik anders wel gemerkt hebben aangezien ze nog niet is ingedaald!

Vanacht wel wakker geworden van krampen, ik was gewoon blij maar het zetten niet door helaas ;) nog even volhouden.

7. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Het is denk wel al een beetje aan het rommelen bij je!

Deel Deze Pagina