hey ik voel me al enkele maanden anders , een beetje zoals toen ik zwanger was van mijn zoontje . ik heb steken van mijn eierstokken naar mijn baarmoeder toe, niet heel de tijd af en toe op de dag. ik ben humeuriger dan anders drink nu lieters op nen dag ( geen water , wat ik nu echt niet binnen krijg xs) af en toe erge hoofdpijn en misselijk. mijn borsten zijn ook gevoeliger. nu ik heb een spiraal dus normaal kan het niet zo zijn maar wat moet ik doen als het wel zo is ? zijn er hier vrouwen die zwanger zijn geraakt door de spiraal en kunnen zeggen wat ik nu het best doe? in maart heb ik de laatste keer me laten controleren bij de genecoloog en toen was ik nog niet zwanger. ik ga zo snel ik kan een test halen maar kan het niet een verkeerd resultaat geven door de spiraal ? groetjes een zenuwachtige mama
Hoi Hoi Al een testje gedaan toevallig ?? Mijn ex-schoonzusje is 1 x door de prikpil. en 1x door het spiraaltje heen zwanger geworden. Dus het is zeker mogelijk, al is de kans groter van niet dan wel. De spiraal beinvloed een zw test niet. Dus als je het zeker wil weten: TESTEN!
hey kijk mijn bannertje ik heb in juni een hormoonspiraal laten zetten en er is blijkbaar iets mis gelopen ik had heel hevig bloedverlies en krampen(dacht hoort erbij is de spiraal die zich goed zet) maar nu blijkt dat toen mijn lichaam de spiraal heeft afgestoten gevolg zwanger. in begin wel heel erg schrikken maar nu hopen we dat alles goed gaat met onze uk
He meid. Het zou zomaar kunnen dat je zwanger ben, het zou ook kunnen dat je lichaam je voor de gek houd. Als je dit zeker wilt weten zou ik een testje er tegen aan gooien, doe dit s'ochtends als het hcG nog niet erg hoog is wordt het als het goed is toch gemeten. Als je wél zwanger bent, is het waarschijnlijk welkom, maar je gaat er niet vanuit want je hebt een spiraal omdat je op dat moment niet zwanger wilt raken lijkt me.. ik zou hier sowieso over in gesprek gaan met je arts, als jij je mond houd weten hun ook niet dat dit gebeurd is en dat is zeker wel de bedoeling! Meer kan ik niet zeggen, ik ben benieuwd wat je test zegt! Liefs
Ik ben zelf niet door het spiraal zwanger geraakt maar een collega van mij wel. En een vriendin van mij had een ingegroeide spiraal en volgens haar gyn had het zomaar kunnen gebeuren. Een spiraaltje geeft geen zwangerschapshormonen af neem ik aan, dus als je niet zwanger bent zal je ook niet positief testen.