Hoi dames, Ik schrijf niet vaak meer wat maar zou graag wat steun willen... soms heb je dat wel eens nodig Ik wordt hier beter begrepen dan thuis.... 15/1 was mijn laatste ongi, zit nu op dag 27 en ben gestopt met ovutesten want tot dag 25 geen positieve test... Daardoor is het klussen ook niet bepaald leuk meer en wordt dat een beetje verwaarloosd Ik denk dat dit komt door stress, mijn moeder is ziek (lees weblog) en kregen wederom slecht nieuws te verwerken. zou dit zo een grote invloed hebben op mijn eisprong?? vorige maand had ik ook een tuurstreepje op mijn ZWtest, maar 2 dagen later wit. HA zei toen dat ik misschien zwanger was maar meteen is misgegaan, ongi die daarop volgde was ook anders dan normaal. Zou dit ook invloed hebben op deze cyclus?? Zit even een dipje...
Wat vervelend meis...en natuurlijk kan je geestelijke toestand invloed hebben op je cyclus. Dat is bij mij wel altijd het geval. En als je een vmk hebt gehad zal dat mischien ook invloed hebben. Ik vermoed dat dec ook vmk gehad heb en mijn nod altijd op de 27e en jan pas 31ste . Hopelijk je cyclus snel weer op rit en posi ovu test en zw test meis Liefs x
Als je stress hebt dan kan het inderdaad wel wat te maken hebben... Ik bedoel, voel je je fit dan is je lichaam ook fitter Hopelijk snel je cyclus weer opgang en snel een positieve test in je handen!
@yara Ik wist wel dat het invloed kon hebben maar niet zo erg.. Wordt echt! Vooral die onzekerheid. @kim ik zie dat jij bijna mag bevallen.. Ik hoop dat wij ook snel eens met blij nieuws mogen komen.. Maar eerst maar is een eisprong krijgen! Zucht