Ik lees op de meeste website dat je in de meeste gevallen een innesteling moet kunnen opmerken door bloedverlies of menstruatiekrampen. Ik voel helemaal niks en ben nu een week na mijn eisprong. Hebben dit meer meiden?? En mijn vriend en ik hebben nog vaak seks. Kan dit kwaad rondom de innesteling en begin stadium van een zwangerschap?? Ik ben bang dat het hierdoor mis kan gaan of het vruchtje zich mss niet in kan nestelen of ben ik nu overbezorgd
Een innestelling hoef je helemaal niet te merken. Ik heb er toen ook niks van gemerkt. Als je het perse zou merken dan zijn testen ook niet nodig En seks kan geen kwaad nee...
Oops zie net dat ik het onderwerp 2x geplaatst heb :s zal de andere proberen verwijderen haha. Ja ik ben een beetje op internet aan het kijken en kom dat geregeld tegen dat je dat in de meeste gevallen t voelt, vandaar....en heb mijn eisprong wel heel duidelijk gevoeld. En soms denk ik na de seks van mss hadden we het beter niet kunnen doen. Mijn baarmoeder ligt er laag dus ben bang dat het dan mis kan gaan :s
Check dit: "Als je vruchtbare dagen eraan komen zul je merken dat de baarmoeder hoger komt te zitten en dat hij zachter wordt en een beetje open komt te staan. Soms komt hij zo hoog te zitten dat je er niet meer bij kan om te voelen. Als dat het geval is bij jou zal je de meest vruchtbare dag(en) moeten gokken. Voel je hem nog wel, hoog in je schede, dan zal je voelen dat hij steeds verder open komt te staan en dat er steeds meer slijm omheen zit. Op de dag van je ovulatie zal de baarmoedermond het hoogste punt bereiken. Hij voelt nu zo zacht als je oorlel en staat open. Na je ovulatie zal de baarmoedermond binnen een tot enkele dagen weer laag, gesloten en hard zijn. Je kan dan stoppen met het voelen tot na je volgende menstruatie. Helaas is het niet mogelijk om aan je baarmoedermond te voelen of je zwanger bent of niet. " Of terwijl, je baarmoedermond sluit zich dus weer voor innesteling. Daarbij komt ook nog dat je vriend niet IN je baarmoeder komt als je met hem vrijt. En het sperma kan het eitje ook niet verdringen, want dat is al bevrucht. En je kan met sperma ook geen innesteling "weg spoelen". Dus, misschien begrijp ik je angst niet helemaal? Hoop dat het een beetje duidelijk is en je het begrijpt
Ik begrijp het verhaal en ben ook niet bang voor het sperma van hem. Maar ben eerder bang door de stoten die hij geeft tegen mijn baarmoedermond aan. Dat maakt me een beetje angstig.
Drie maal zwanger geweest en nog nooit de innesteling gemerkt! en mbt de innesteling en seks..... nee dat geeft geen enkel probleem
De meesten voelen de innesteling niet en een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. En ook al zou je er wel iets van merken, dan is het nog niet te zeggen dat het in een goede zwangerschap resulteert. Dus je kunt er niet zoveel mee. Succes!
Een innesteling hoef je inderdaad niet te voelen. Maar misschien heb je ook geen innesteling? Dat je vaak seks hebt is goed maar wil niet zeggen dat het ook raak is jammer genoeg. Ik hoop het wel voor je maar het kan ook een hele tijd duren voordat je zwanger bent helaas.
Het kan natuurlijk ook gewoon niet raak zijn, en dan is er ook geen innesteling. Het is niet iets wat standaard elke cyclus gebeurt. Niet elke eisprong resulteert in een bevruchting, helaas.
Ik heb mijn innesteling wel gevoeld! Ik vergelijk het een beetje al een eisprong. Die voel ik namelijk ook! Maar had ook geen bloedverlies. En inderdaad zoals de anderen zeggen je hoeft het niet voelen en seks zal geen schade aanrichten! Dus afwachten is het enige mideel
@ drieka ; ja klopt het is gewoon afwachten nu maar dat ik mijn eisprong heb gevoeld is zeker. Dat was overduidelijk. Nu hopen dat de rest zijn werk heeft gedaan