Onzekerheid.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Essie78, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie78

Essie78 Lid

12 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons verhaal in 't kort;
    7 oktober 2005 is onze zoon geboren. Ik ben toen op de natuurlijke manier zwanger geworden.
    Okt/nov 2008 heeft mijn man een spatader van de balzak laten verwijderen, in december bleek ik zwanger. Helaas is dat in februari 2009 mis gegaan. Toen bleek dat het hartje waarschijnlijk nooit is gaan kloppen, dus was bij 5/6 weken al mis gegaan.
    Uiteindelijk daarna 6x IUI gedaan, 3 ICSI behandelingen waarvan de laatste in december 2012. Helaas allemaal mislukt.
    We zijn gezegend met een mooie zoon maar de wens zal altijd blijven. We zijn niet actief bezig om zwanger te worden, we proberen te accepteren dat we met ons 3-en blijven en genieten van elkaar!
    Uit de hele MM is trouwens gebleken dat mijn man niet superveel zaad heeft en dat ik slecht te stimuleren ben met hormonen. Ik had helaas altijd maar 3 of 4 ei-tjes.
    Nu zou ik afgelopen dinsdag (dag 29) ongesteld moeten worden en ik ben het nog steeds niet. Zo'n 5 dagen voor NOD had ik 1 dag wat licht roze bloed/slijmverlies. Niet echt noemenswaardig. En daarna niets meer.
    Dinsdagavond heb ik een test gedaan van de Action maar die was negatief. Nu was ik bij de vorige zwangerschappen ook laat met positief testen.
    Ik heb wel wat klachten zoals hoofdpijn en af en toe duizelig en lage rugpijn en heel soms trekkerig gevoel in liezen. Dit kan ook allemaal alsnog wel duiden op een hele late ongi.
    We hadden (voor 99%) geaccepteerd dat we niet meer zwanger zouden worden en dan krijg je dit!
    Ik ga morgenvroeg nog maar een keer testen, dan heb ik in ieder geval duidelijkheid!
    Ik word er gek van en wilde gewoon graag even van mij afschrijven!

Hmmm, uiteindelijk toch wel een lang verhaal geworden......bedankt voor het lezen!

2. Suzanne87

Suzanne87 Actief lid

10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat moet dit moeilijk voor jullie zijn.. Je wilt het accepteren, maar als je dan elke keer voor zo'n "raadsel" komt te staan word het accepteren ook vrij moeilijk lijkt me..

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt of je nou zwanger bent of niet... Heel veel sterkte!

3. Cillatje84

Cillatje84 Actief lid

15 sep 2014
    100
    0
    0
    ik duim voor je dat er snel duidelijkheid is inderdaad... wat moeilijk zeg

4. Essie78

Essie78 Lid

12 feb 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie!

Gisterochtend 2 testen gedaan en natuurlijk allebei negatief.
    Ik wacht maar gewoon af, het is niet anders!

Deel Deze Pagina