Hallo meiden, Ik heb afgelopen maandagnacht waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Maandag en dinsdag bij de gyn geweest en op beide dagen was mijn follikel 20,5 mm (te zien op inwendige echo), dus in de tussentijd is deze waarschijnlijk groter geworden, geknapt, en dus weer iets gekrompen. Nu dus op het wachtbankje!! Zo spannend! Ik heb voor het eerst ook ovulatiepijn gehad. Misschien wel doordat ik een miskraam heb gehad, want mijn cyclussen lijken nu ook een normale duur aan te nemen Dit is trouwens de 2e ronde na mijn miskraam (zie banner) Maar goed, wie wacht er nog meer tot ongeveer die datum? Ben benieuwd of jullie al wat voelen of gaan voelen de komende dagen! xx
Ik meld me aan Ik heb mijn ei de 12 gevoeld. De dagen erna niks gevoeld. Nu vandaag licht en lees echt lichtjes krampjes in mijn buik... Geen idee waar het vandaan komt. Hier ook tweede ronde na miskraam.
Gezellig, dat zijn we al met zijn tweetjes! Dus jij zit nu al 4 dagen na je ei! Hmm, spannend dat je krampjes voelt! Ik ben me ook bewust van het gebied rondom mijn baarmoeder (vooral links, daar is mij ei ook gesprongen). Geen kramp of pijn ofzo, maar een gevoel dat er iets zit ofzo. Lastig uit te leggen. Gister wel even een pijnlijk gevoel gehad links. Ik denk nog wat naweeen van mijn eisprong hoor! Vind je het nu ook extra spannend omdat je een miskraam hebt gehad? Mijn wens is iig alleen maar goter geworden! xx
Dames, dit hoort in het NOD Forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/407078-nod-lijst-16-t-m-31-januari-2013-a.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl