Stijgend HCG NA buitenbaarmoederlijke

Discussion in 'Miskraam' started by delaender1992, May 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. delaender1992

Oct 24, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik heb op 21 april een operatie gehad aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daardoor moet ik elke weer mijn bloed laten nemen om te kijken of het hcg op 0 komt te staan. hcg io 21 april was 1400, 29 april 88, 6 mei 62 en dus vandaag een week later 68. Is dus licht weer aan het stijgen. Ze hadden in mijn bloed van vorige week gezien dat ik die dag men ei had en we hadden dat weekend wel seks gehad. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft zo snel terug zwanger te zijn? en of het dan niet traag stijgt voor een nieuwe zwangerschap. Ik had de innestelingsdag eergisteren (maandag), gevoeld en zag het aan men temperatuur.

Alvast bedankt!

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Ik heb in de weken na mn bbz ook een keer een minimale stijging in mn HCG meting gehad. Omdat de metingen ervoor en erna het HCG wel gewoon daalde (al was het langzaam), weet mijn arts het gewoon aan "onbetrouwbaarheid".

Wat betreft een nieuwe zwangerschap, dat kan natuurlijk ook. Ik geloof er echter niet zo in dat je een innesteling zo precies kunt pinpointen, daar het een proces van dagen is en zeker geen moment... Of je HCG dan nu te traag zou stijgen kun je volgens mij met geen mogelijkheid zeggen, omdat a) je niet precies weet vanaf welk moment/waarde het is gaan stijgen, b) er enorme variatie in HCG toenname in een prille zwangerschap is. Ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is en dat het mooi door blijft stijgen!

Share This Page