Help ! Mijn dochtertje van 11, 5 maand slaapt al een aantal dagen niet meer savonds helemaal overstuur word ze als we der in bed leggen. Bij der blijven helpt niet , om de 5 minuten terug gasn helpt niet en laten huilen ook niet. Meenemen ook niet helemaal bij ons moet ze dan ook nog veel huilen en dan zit ze weer rustig bij ons maar ze wilt t liefst spelen. Maar dat willen wij niet , het is bed tijd en als je niet kan slapen prima dan mag je even bij ons zitten ..maar niet spelen , dan wilt ze dat straks elke dag. Ze gaat pas rond een uur of 1 slapen miss wat eerder als we der in slaap wiegen maar dat vergt heel.veel.kracht want ze verzet zich echt. Iemand een idee wat we kunnen doen of wat dit is ?
Heeft ze geen last van haar oren of kiezen. Want he schrijft dat ze zich erg verzet en huilt als ze ligt of gewiegd wordt (ook in horizontale houding? )
Ja ook in horizontale houding ..we hebben haar er maar weer uit gehaald nu zit ze op de grond te spelen en is er niks aan de hand ? Tandjes ik heb geen idee..ik zeg eigenlijk altijd als ze huilt ook zullen wel tandjes zijn maar overdag en ook nu heeft ze nergens last van
Heeft ze een lampje op haar kamer? Onze dochter is bang in het donker en sinds we een nachtlampje op haar kamer heeft gaat het wat beter. Ik zal niet zeggen dat dat de oorzaak was, maar het heeft zeker wel meegespeeld.
ons zoontje heeft rond die leeftijd ook zo een periode gehad. op een gegeven moment heb ik hem toch in bed gelaten. en na een paar dagen werd het huilen steeds korter. het is even doorbijten en sneu , maar we plukken er nu wel spreekwoordelijk de vruchten van, hij slaapt nu heerlijk door en slaapt gewoon tussen 7 en 8 uur 's avonds.
@bonni1 we hebben een nachtlampje op haar kamer idd die is aan. @ladyW dus laten huilen ? ..ze ligt nu ook weer te brullen.. het is alleen goed als ze eruit is en mag spelen . hopelijk gaat ze gauw slapen vind t zo sneu, maar ook frustrerend
SLaapt ze overdag teveel zodat ze in de avond nog niet moe is? Heeft ze gewoon ff periode behoefte aan aandacht? Genoeg gegeten? Tja zo lastig altijd! Ik probeer altijd maar ff te accepteren dat het weer even slecht slapen is. IK weet dat er dan ook weer betere tijden komen. Hij slaapt vaak heel goed en soms even niet. Heb ik ook wel eens
ja ze slaapt 1x per dag meestal als ze rond 9u wakker word als ze om 7 u wakker is 2x. ze heeft ook genoeg gegeten. dank denk ik idd een periode dat ze meer aandacht nodig heeft of vraagt.
Hoi TS! Wat vervelend! Wij hebben dit ook gehad met ons zoontje! Precies rond die tijd. Hij wilde niet slapen, en bleef gerust op tot een uur s nachts als we hem weer uit bed haalden Wij hebben er beperkt aan toegegeven en hem iets later naar bed laten gaan en daarna er niet meer uithalen. Werd ook huilen, maargoed... Het was echt een fase, want na drie weken kon hij opeens zelf gaan staan en lopen en plots sliep hij ook weer. Sprongetje ofzo? Ik hoop ook voor jou dat het een tijdelijk iets is. Succes!!!
Misschien wil ze nog even spelen zodat de dag voor haar rustig eindigt? Misschien heeft ze dat wel nodig?
@mimosa Ja precies ! Hier hebben we haar er gisteren uit gehaald en na een uur weer terug gelegd weer brullen natuurlijk , ben twee keer terug gelopen om der neer te leggen aangezien ze dan steeds gaat staan En toen was t ineens stil..dat was rond 21u Vanochtend werd ze om 10:30 pas wakker..ik denk idd een sprong .. @kwebbel dat dachten wij eerst ook.maar na een uur spelen had ze.precies t zelfde