Het kan ook zijn dat er een klein scheurtje in je vliezen zit en dat je daardoor kleine beetjes vocht verliest. Een kennis van me heeft dat bij haar laatste twee zwangerschappen ook gehad rond de 34 weken. Zij droeg daarvoor Tena Lady verbandjes omdat die goed absorberen. Wel regelmatig verschonen en ze kreeg het advies niet in bad te gaan maar te douchen ivm infectiegevaar. Ze heeft gewoon haar zwangerschappen voldragen tot 40 weken, dus het hoeft niet direct iets te betekenen hoor Schamen om te bellen moet je nooit doen, er zit een leventje in je buik waar je alles voor over hebt, dat begrijpen ze echt wel hoor, als je je zorgen maakt! Succes en veel liefs
Ik heb het ook heel erg deze zwangerschap en die onzekerheid, daar word je gek van. Vorige week heb ik het in het ziekenhuis na laten kijken. Ze maken dan een soort kweek na een inwendig onderzoek. Ik blijk ineens heel veel afscheiding te produceren. Je hoeft trouwens echt niet een hele plens te verliezen of een plop te horen als je vliezen breken. Als je vliezen bovenin een scheurtje hebben, komt het er druppelsgewijs uit. Mij werd trouwens de vorige week meerdere malen op het hart gedrukt dat als je je zorgen maakt je moet bellen. Je kunt is nu levensvatbaar en dan kun je beter te vaak bellen dan niet.