Hallo meiden, Ik ben nu 20 week zwanger en gestopt met roken en ben al 14 kg aangekomen 😮 Is dit normaal?? Hoeveel zijn jullie aangekomen met stoppen en roken en zwangerschap?
Hoi Hoi, Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was maar inderdaad ook 25 kilo aangekomen. De tweede zwangerschap maar 12 kilo dus ik denk wel dat het uitmaakt. Ik moet er ook bij zeggen dat ik de eerste zwangerschap behoorlijk wat heb afgesnaaid, zeker in het begin om het roken te compenseren.
Ik ben 2x voor m'n zwangerschappen gestopt. En 1e keer ongeveer 11kg aangekomen en nu zit ik op 9.5kg erbij. Geen idee of het anders minder was geweest...
Ben dus niet de enige haha Vandaag maar gezonde snacks opgehaald Ben altijd heel zwaar geweest maar door veel sporten en diëten ben ik 35 kilo afgevallen Maar als ik het zo zie dan denk ik dat ik die er met mn zwangerschap er weer bij krijg 😢 Naja heb het er wel voor over hoor daar niet van haha We hebben al zo lang op onze wonder moeten wachten Bedankt voor jullie reacties 😘