hallo, ik ben toen ik 15 was begonnen met de pil, de reden hiervan was dat ik ontzettende buikpijn had als ik ongesteld was en een keer ben flauw gevallen omdat de pijn te erg werd. en omdat ik heel onregelmatig was, de ene keer om de twee weken dan weer drie maanden niet enz. mijn moeder heeft een achterover ( ? ) liggende baarmoeder en heeft ook heel erge buikpijn, dus ik ga ervan uit dat ik hetzelfde heb. ik ben begin maart gestopt met de pil. ben daarna steeds vrij regelmatig ongesteld geworden ( schommelt tussen de 29 en 32 dagen ) iedere keer sinds ik gestopt ben met de pil ben ik eigenlijk hetzelfde ongesteld als met pil, veel bruinverlies weinig helderrood. deze maand was dat ineens anders. weer die erge buikpijn ( nog niet zo als vroeger gelukkig ) en ik begon met helderrood verlies, wat ik vandaag nog steeds heb. Dit had ik vroeger precies hetzelfde. mag ik er nu vanuit gaan dat ik ontpild ben, of denk je dat het misschien ergens anders aan kan liggen? ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is. groetjes suzanne
Hoi suzanne, Je herkent je menses weer van voor het pil gebruik dus dit is echt jou eigen cycles. Ik denk dat je nu wel ontpild bent Imke