Hee meiden, ik ben bijna vier weken geleden gestopt met de pil (na ruim 10 jaar slikken) en ik had me al helemaal geestelijk voorbereid op de 'kwaaltjes' van het ontpillen. Maar... ik merk tot nu toe nog geen enkel verschil. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd: hoe snel kregen jullie 'ontpillingsverschijnselen'?
Ik had niks, alleen de eerste maand werd ik niet echt ongesteld maar was het meer bruine afscheiding... Dat moest even op gang komen...
Ik had ook de week voor menstruatie echt pijn in mn buik, menstruatieachtige krampen, en de hele maand door wel een zeurderig gevoel en steken, hoofdpiijn.. Gevoelige tepels..leek ook echt op zwangerschapssymptomen..dus ook testen gedaan haha.. Ik heb nu de 3e maand voor het eerst de eisprong gevoeld en goed ook heb vandaag mn nod.. Nog niks te zien dus wie weet..
Ik had ook geen verschijnselen van het ontpillen. Werd ook gelijk weer ongesteld en regelmatig. De eerste menstruatie net als JosieJ niet echt ongesteld maar wel hevige krampen. Nou hoop voor je dat de 'kwaaltjes' gewoon uitblijven bij je. Ik vond het iig een verademing om van de pil af te zijn!
Ik heb ook geen verschijnselen. Alleen last van haaruitval. Dit begon na zo'n 6 weken... Mnd cyclus is de eerste ronde precies zoals ff het heeft voorgesteld. Dat is wel fijn.
had last van hoofdpijn en buikpijn maar verder kan ik eigenlijk niets bedenken! had ook meteen een regelmatige cyclus en heb indd ook het idee dat ik deze 3e ronde pas voor het eerst mijn ei goed gevoeld heb! succes met zwanger worden en hoop dat je niet al te ve last zult hebben van de kwaaltjes.
ik zit nu in mijn eerste ronde, en heb misselijkheid gehad, ontzettendpijnlijke borsten/tepels...... en nu overtijd maar test zegt niet zwanger, dus zeg het maar.....ontpillen?? je lijf houd je voor de gek?? of toch zwanger?? denk dat ieder lichaam anders reageert op ontpillen en dergelijke, miss krijg je ook wel nergens last van....weet nog dat ik ongeveer 7 jaar geleden ook stopte met de pil en was toen 14 jaar aan de pil geweest, maar toen de kwaaltjes die ik nu heb ervaren niet gehad heb.....dus tja...blijft een moeilijk verhaal