Wat zal de volgende stap zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joos1978, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

weer een tijdje geleden dat ik iets actiever meelas en schreef.
    Even een korte uitleg van mijn situatie:
    Ik probeer inmiddels al een jaar zwanger te worden dmv KI.
    Heb nu een andere donor en deze heeft de mogelijkheid om vaker te insemineren per ronde. Top dus!
    Inmiddels net ongesteld geworden na ronde 10...(2e ronde met deze nieuwe donor) Best teleurgesteld natuurlijk, twijfel en onzekerheid wisselen elkaar af.
    Ik krijg 1 mei een kijkoperatie waar ze ook gaan kijken of mijn eierstokken wel open genoeg zijn. Heel spannend vind ik dit wel, maar heb zelf gekozen voor gehele narcose.
    Ik heb verder 1 ronde met clomid 50 gewerkt en een ronde met clomid 100. Beide keren prima eisprong. Enige wat er tot nu toe bij mij gevonden is is een verlaagde AMH waarde.
    Ik ben bijna 35 inmiddels dus dat speelt wellicht ook een rol.

Nou is het dus afwachten wat er uit de kijkoperatie naar voren komt. Wat dat ook zal zijn...ik denk dat we moeten gaan overwegen welke stappen te gaan ondernemen.
    IUI is in mijn idee iets dat erg lijkt op hoe we het nu ook doen. Wordt als ik het goed heb ook niet vergoed? Tenminste Geert Gen gaf dat aan geloof ik ..
    Ik denk dat we wellicht kans hebben om op IVF uit te komen.
    Heb me net een beetje ingelezen. Brrr wat lijkt me dat spannend en een beetje eng ook wel.
    Toch is het idee een kindje krijgen laten varen geen optie meer!
    Daarvoor is mijn wens inmiddels echt groter geworden!

Ik merk dat de emoties best op lopen zo af en toe. Om mij heen raken anderen wel zwanger en ik dus niet...lastig en dat is soms zacht uitgedrukt. Niet dat ik het een ander niet gun, ik gun het mijzelf ook!

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die in een soort zelfde situatie zitten en misschien wel hun ervaringen willen delen.

Groetjes!

Joos.

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hey joos,ik heb jaren geprobeerd en nu twee keer na elkaar een miskraam gehad ik herken dus wel jouw frustratie en je wanhoop maar niet echt je situatie.je kan beter je topic bij mmm zetten,die dames herkennen het zeker allemaal.veel sterkte en geloof er maar in;het komt goed xxx

3. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoi,

bedankt voor je reactie!
    Wat is mmm? Ik zal ook even zoeken of ik het zelf kan vinden.
    Ik zet ook altijd berichten onder het verkeerde kopje hihi.

Groetjes,

José

4. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Medische malle molen = MMM

Deel Deze Pagina