wat denken jullie ben ik zwanger??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by bezigbijtje, Mar 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,

Ik zal even het hele verhaal vertellen, hihi wel zo makkelijk om mij te kunnen helpen:D

Deze maand heb ik mijn ei gevonden met een ovutest! Toen hebben we natuurlijk lekker geklust...
    een dag of 5/6 erna had ik heel duidelijk klachten (misselijk, gevoelig in buik en onderrug, heeel erg veel plassen zo veel dat het andere op viel!) dit bleek later de datum van mijn innesteling te zijn! (via de calulator op deze site alles berekend:p

na 2 dagen verdwenen de klachten weer, alleen de steekjes en gevoelens in me buik en onder rug bleven soms...

Gister zou ik ongi hebben moeten worden maar niks te bekennen! (heb al 2 testen gedaan toen.)
    Paar keer dat ik dacht dat ik het wel was omdat ik iets vochtigs voelde, maar dat is dan elke keer heel helder slijm/vocht iets.... (dit herken ik niet van andere keren ongi)

Sinds gister avond erg misselijk toch weer (de hele tijd door, ook na eten een hongergevoel de hele dag door, maar niet echt honger hebben.) en ik slaap altijd op mijn buik en had daar toen last van aan mijn borsten.

Vandaag de hele dag misselijk geweest, en weer dat honger gevoel en slijm maar verder helemaal geen klachten meer....

het maakt me zo onzeker, ik wil of een positest OF ongi maar niet dit hihi....

Wat denken jullie?
    Hebben jullie raad?
    Herkennen jullie iets?

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    welke test heb je gedaan?
    ik zou morgen of zaterd nog een test weer proberen
    je kunt het beste die van de kv 2 voor 5 doen

suc6 ik duim voor je

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    ik heb indd 2x die van kv 2v5 gedaan... niks noppes nada:(
    en 1x sensitest.... morgen zal ik nog een pakje kruidvat halen...
    heb ook nog n duren digitale clearblue liggen....

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    hoe merkte jij dat je zwanger was?:)

5. isabella1980

isabella1980 Actief lid

Nov 16, 2009
    270
    0
    16
    Dat je nog niet ongi bent is natuurlijk een goed teken dat je zwanger bent, dat je nog geen positieve test hebt gehad weer een minder goed teken.
    Op de kwaaltjes zou ik niet teveel letten, aangezien die vaak niet zo veel zeggen. Misselijkheid bijv. komt meestal pas vanaf een week of 6.
    Ik begrijp dat je nu op 14+ dagen na de ovulatie zit? De fase tussen ovulatie en menstruatie duurt vaak max 16 dagen. Dus het zou kunnen dat je toch nog ongesteld wordt. Maar het kan ook dat je gewoon wat traag HCG aanmaakt waardoor je het nog niet kan testen.
    Hoop voor je het laatste!!!
    Laat je het nog weten?

xx

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Ik zit nu indd 15 dagen erna!
    Ik heb mijn ovu gezien door de ovutest dus die heb ik zeker gehad...
    Daardoor ben ik ook ervan uit gegaan dat het de 4e had moeten zijn dat ik ongi werd.... misschien vandaag! Zo´n gevoel heb ik wel (al voelt een ander deel ook weer dit niet omdat die wilt dat ik gewoon zwanger ben hihi....:))
    Vanmorgen weer n nega test nu wacht ik ECHT tot zondag ochtend als ik dan nog net ongi ben!

Wel weer misselijk beetje (ik ben wel iemand die heeel snel misselijk is/word/kan zijn....) en raar gevoel in me buik/rug die ik ook met ongi wel ns heb net voordat ik het ga worden,,,, maar deze zit er al 2 dagen hihi..... nou afwachten dus maar!

En ik laat het hier zeker weten!

Bedankt voor je reactie!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Inderdaad, het weekeinde gewoon weer een test doen.
    Ik heb ook getest met kruidvat, die zijn wel goed hoor.
    Geef je als tip wel, ga niet te vaak testen.
    Dat heb ik bij de eerste zwangerschap wel gedaan, word je gek van hoor. Helemaal als blijkt dat het toch niet zo is.

Op bepaalde gevoelens die je hebt kun je niet uitgaan.
    Ik merk nu wel, ben er gister net achtergekomen dat ik zwanger ben, maar na de vruchtbare dagen had ik een vreemde kramp/steek in mijn onderbuik. Er is daar natuurlijk keihard gewerkt ;).
    Maar van zulke dingen kun je niet uitgaan natuurlijk.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland

Nee dat is indd ook... je lichaam kan je goed vor de gek houden!
    Maar ook ik heb die steek/kramp gehad rond de innesteldag....
    Dat had ik andere 2x totaal niet gehad... daarom ben ik er deze maand zo mee bezig... en ja als ik nu dan ook al niet ongi word op de dag dat het zou moeten terwijl ik dat eerst wel was... en die misselijkheid tjah maar kan ook allemaal schijn zijn.....

We wachten af!
    Jij heel erg gefeliciteerd trouwens! Wat fijn voor je zeg!
    Ik hoop dat jij mij ook snel kunt feliciteren;)

9. wildsphinks

Nov 23, 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    hallo hallo hallo,

en? weet je al meer? heb je al weer een test gedaan? ik las even mee en ook ik moest gister ongi worden. al meerdere testen gedaan maar nog niks te zien....
    zet je het neer als je het weet?

liefs, Mir....

ik duim voor je ;)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    Helaas.... ik ben ongi geworden vannacht...
    voelde het helemaal aankomen!

MAAR nu weten we eindelijk wel waar we aan toe zijn en kunnen we verder met een nieuwe ronde!!!

Alleen moet eerst die misselijkheid dan nog verdwijnen..... want die is er nog steeds:(

Dus ik ga maar ns even mijn banner aanpassen!

EN JIJ??weet je al meer??

11. wildsphinks

Nov 23, 2008
    38
    0
    0
    danslerares
    ugchelen
    nog niet ongi, maar test vanochten weer negatief...

ik reken maar nergens meer op......

balen voor jou zeg.... ,,,, op naar de volgende spannende ronde dus.. ik doe 'lekker'met je mee......

liefs....

Share This Page