afscheiding/spatader

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamavanEL, Mar 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hoi,

Ik vroeg mezelf af of meer meiden hier last van hebben.
    Ik ben bijna 30 weken zwanger.
    Ik heb net een half uurtje gelopen en voelde het daar beneden behoorlijk nat worden, ik dacht dat het gewoon zweet was maar het was wat vocht, ik denk urine en er zat ook veel afscheiding in mijn onderbroek. Nu heb ik daar tijdens mijn zwangerschap nu wel vaker last van gehad maar het is nu veel meer dan anders.
    Ik ga er wel een beetje vanuit dat het normaal is maar wil toch even een bevestiging. Het ruikt verder niet en het ziet er normaal uit, gewoon wit en plakkerig. Ik vind het vies.

Verder heb ik sinds een paar dagen een uitgelubberde schaamlip, hij is een stukje groter, en mijn ander is gewoon normaal. Het doet niet echt zeer maar af en toe wel een branderig gevoel. Herkent iemand dit? Kan dit een vaginale spatader zijn?

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Dat van die afscheiding is normaal hoor! Vervelend maar normaal.
    Zolang het wit is hoef je niet te twijfelen. Bij doorzichtig met evt licht kleurtje (geel/ groen/ bruin) en vlokjes moet je even bellen.
    Ik heb helaas met periodes ook veel last van afscheiding. Laatst nog. Was net lekker gedouched krijg ik ineens zo'n golf. Het liep zelfs langs mijn been. Ja, smerig en vervelend!

En een spatader kan. Heb ik nog nooit gehad maar lees ik hierop het forum regelmatig!

Share This Page