Hallo dames, Ik ben sinds anderhalve week ontzettend misselijk...maar dan echt 24-7! Slechts eenmalig overgegeven 's ochtends, maar het was slechts slijm wat er mee kwam :x Kleine beetjes eten gedurende de dag helpt wel wat, maar toen de mevrouw van de apotheek me gisteren als tip 'lauwe cola' gaf, ben ik dit meteen gaan halen. Merk dat ik slecht om kan gaan met die misselijkheid, het bepaalt enorm mijn gemoedstoestand en 'lack of energy'....nou, ik was gisteren echt weer even MEZELF! Heerlijk, cola hielp echt! Gewoon kleine slokjes Nu schijnt cola light niet echt gezond te zijn, ik vroeg me af of cola zonder cafeine meer geschikt zou zijn mensen die dit weten?
Heb ik ook last van! K leef op cola en mariakaakjes Heb gisteren de huisarts weer even gebeld, k bleef maar afvallen... kben in 1,5 week van 61,5 naar 57,5 gegaan... Nu heb ik zetpillen gehad tegen de misselijkheid, 's avonds 1 inbrengen en 's morgens picobello! Heerlijk als je weer aan t werk moet echt een aanrader! (emasafene ofzo heet het geloof ik)
Het is indeze denk ik gewoon kiezen tussen "twee kwaden". Het risico van uitdroging door het overgeven en de voortdurende misselijkheid of je "goed" voelen door van tijd tot tijd kleine slokjes cola te drinken. Deze tip heb ik al jaren geleden gekregen van onze HA: bij veel overgeven of zware diarree..... Cola drinken, en dan niet glazen tegelijkertijd, maar gewoon ieder kwartier een slok. Het brandt als het ware de boel schoon en door de suikers, mineralen etc die erin zitten, loop je minder risisco op uitdroging etc.... Norit etc kon je wel weggooien.
mijn moeder die kanker had hoefde niet te spugen van sinas. zelfs gewoon water kwam er net zo hard weer uit. toen ik de afgelopen tijd zo verschrikkelijk misselijk was dacht ik nouja baadt het niet schaadt het niet en heb het geprobeerd. cola vind ik niet zo geweldig spul zowieso al niet en voor een ienieminie beebje leek het me helemaal niks. voor mij hielp de sinas echt. misschien kan je een beetje afwisselen als het bij jou ook mocht helpen. maar misschien helpt het voor jou ook niet. je kan het uiteraard eens proberen baadt het niet schaadt het niet
Cola is het effectiefste tegen misselijkheid bij mij. Ik drink toch wel dagelijks een blikje, soms 2.
cola werkt inderdaad goed. Geen idee of het ook werkt, maar misschien werkt kindercola ook ? is misschien wat minder 'slecht' ?
bij mij was kleine slokjes cola nemen het enige wat hielp tijdens de eerste weken toen ik zo missleijk was. gelukkig was het leed bij mij met een week of 12,13 geleden. heb geen medicatie ofzo gevraagd; zó erg was het nou ook weer niet. maar die slokjes cola: aanrader! sterkte, hoop dat jullie je gauw beter voelen!
jeps, kleine slokjes cola nemen af en toe helpt bij mij ook. Gelukkig maar want anders zou ik echt niets binnenhouden.
ik ben nogal cola verslaafd op de normale flessen cola staat verlmeld dat het met zwangerschap met mate gedronken moet worden nu heb ik het mijn dokter gevraagd deze zei dat dit was vanwege de cafeine je zou max 3 glazen per dag mogen drinken met decafe cola is dit niet het geval ))
Sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik weer over gestapt op caffeine vrije light cola (met het goudkleurige etiket). En het helpt inderdaad tegen misselijkheid
Als je door de cola wel wat binnen kan houden is dat natuurlijk mooi. We gaan er ook maar vanuit dat je met een paar weken van de misselijkheid af bent. Dus ik denk dat het niet heel veel kwaad kan. Misschien anders cola light? Bij mij hielp cola ook. Ik hoefde gelukkig maar over de dag 1 glas te drinken. Je kan ook kleine slokken nemen en dan doe je langer met een glas is het ook minder erg denk ik.
Kindercola en lightcola is slechter dan gewone cola! En cola helpt idd tegen de misselijkheid... Hier geven de gynaecologen het als advies mee... En wanneer je normaal cola drinkt is er niets aan de hand... Flessen vol naar binnen werken in een week tijd is een ander verhaal Helpt de cola dus bij jou tegen de misselijkheid... voel je niet schuldig en ga er gewoon lekker mee door!
bij mij met ruim 20 weken maar da's voor iedereen verschillend. ik had het ook dag en nacht aan 1 stuk door. gelukkig heb ik het nu nog maar af en toe.
Dat is per persoon verschillend... Ik heb er ook nog de hele dag last van dus we zullen zien wanneer het overgaat.. Hoop niet dat ik er zo 1 tje ben die 9 maanden lang blijft overgeven en misselijk is...
hoi an het begin van de zwangerschap nam ik ook altijd cola maar merkte dat dit danmaar voor eventje hielp.. ik heb toen een receptje gehad van de huisarts en dat werkte geweldig! je kan het altijd vragen