Afscheiding tijdens / na innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Dames,

Even een vraag. Ik heb op 5 jan een positieve ovulatie test in handen gehad. Uiteraard veel geklust rond die dagen. Sinds afgelopen zondag voel ik met regelmaat steken in m'n buik, vooral bij inspanning voel ik aan de rechterkant wat steken, krampjes, ook heb ik pijn in m'n onder rug en kan ik eten wat ik wil zonder vol te raken..

Nu begon ik gister avond te merken dat ik best veel afscheiding heb, lijkt op de afscheiding voor een eisprong, doorzichtig maar kan er geen draden van maken. Ik heb gister en net weer een Ovu test gedaan maar geen enkel tweede streepje te bekennen..

Kan het zijn dat je bij een innesteling zulke afscheiding krijgt of wat zou het kunnen zijn.. Iemand enig idee:)?! Of zou het cervixslijm zijn dat zich voorbereid op de rode duivels van een menstruatie.....?

2. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Het kan alle kanten op helaas..Vorige maand had ik ook witte afscheiding en herkende dit van mn vorige zs..helaas toch ongie geworden..Het blojft soms gissen

3. Jusril85

Jusril85 Nieuw lid

14 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde! Nu gister 4 dgn voor NOD getest en blijk zwanger!!

4. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Ohh wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd uiteraard..

Ik ga duimen dat het mij ook raak is hihi..

Henrieke93 vindt dit leuk.
  5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb het ook gehad, en nog steeds. Het begon bij mij een aantal dagen voor NOD, dacht echt dat ik nog een eisprong moest krijgen ;) Ik vond het in ieder geval opvallend genoeg om te vroeg te testen, en positief! :D

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik had dat ook voor nod vorige ronde, maar helaas ongesteld geworden

7. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Dit geeft me hoop haha!
    Ik dacht inderdaad ook huh nog een eisprong?! De ovulatie test gaf ook niks aan gelukkig!

Als 5 jan m'n ovu test positief was, kan ik vanaf 20 jan testen toch?
    Wil ook niet te vroeg testen ivm eventuele teleurstelling door te vroeg testen.

M'n buik rommeld ook heel erg.. De hele dag door eigenlijk..

8. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Pff. Net naar de wc geweest en bij afvegen wat bloed op wc papier. Niet veel... (Gelukkig) lijkt het op oud bloed.. Had jij last van een innestelingsbloeding of helemaal niet? Ik hoop natuurlijk dat het daar vandaan komt, maar het kunnen ook de stomme rode duivels zijn die er aan komen.. :x

Annie88 vindt dit leuk.
  9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Maar wie weet is dat het wel bij jou. Kan gelukkig nog alle kanten op. Ik hoop dat het hierbij blijft!

10. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    NLJH ik herken je verhaal ook ik heb dit gehad. 6 dagen voor NOD begon bij mij ook bij het afvegen na het plassen (ochtend) een lichte donkerbruine veeg. Dit hield aan tot 2 dagen voor NOD. Heb toen getest en ja hoor zwanger! Ik had dezelfde klachten dan wanneer ik ongesteld moest worden alleen had ik erbij hele zere borsten. Ik dacht namelijk door de klachten en de donkerbruine veeg na het plassen dat mijn ongesteldheid er aan zat te komen.

Succes voor jou! Hoop dat het raak is!

11. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap wel innestelings bloeding. Bij het afvegen had ik een klein beetje bruin bloed. Na een week teste ik positief. Ik voelde de klachten langzaam erger worden.

12. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat is die onzekerheid toch vervelend. Ik ken me zelf en zal de komende dagen heel vaak naar de wc toe lopen haha!

Ik hoop dat het bij mij ook een innestelingsbloeding is, en het snel mag stoppen.. Al is 9/10DPO best laat toch voor een bloeding door innesteling?

13. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik snap het heel goed. Elke keer als ik naar de wc ging was ik zo bang om bloed te zien. Gelukkig beleef het voor mij uit en testte ik 2 dagen voor NOD al positief. Enige wat je kunt doen is afwachten en een test doen helaas...

IsabelD vindt dit leuk.
  14. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat herken ik jou verhaal het zou zo maar het mijne kunnen zijn. Wij gaan voor een tweede en ook rond jou mijn ovulatie gehad. Nu gisteren wat bruin licht bloederig slijmverlies eerst dacht ik dat ik dat het zover was teleurgesteld. Maar het is bij dat ene gebleven ook zo onzeker inderdaad blijven eten steekjes etc. 20 kan ik ook testen.......spannend. Vooral omdat ik nooit tussentijd verlies heb

15. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Oh echt waar?! Dan lopen we wel heel erg gelijk; Spannend!
    Ik loop constant naar de WC, had vanmorgen bij mn ochtendurine wat donkerrood/bruin bloed verlies gehad tijdens afvegen. Net weer geweest maar nu was het wel wat roder van kleur.. Ben bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden :x

Ik hoop voor jou dat je een mooie test in handen krijgt! Ik denk dat ik me op moet gaan maken voor een nieuwe ronde.. ;)

16. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. Zal ook voor jou duimen. En anders veel succes bij de volgende ronde

17. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Dames!

Ik kom nog even terug op dit onderwerp want ik heb geen flauw idee waar mijn lijf mee bezig is dus dacht ik plaats nog even een berichtje;

Op 15 jan (dag 24 cyclus) had ik wat donker bruine afscheiding. Op 16 jan voelde het allemaal nogal ''droog aan daar beneden'' en had ik ook amper afscheiding. Op 17 jan smorgens met afvegen wat meer roder bloed, en ik zag een stolseltje liggen in de pot, dus toen wist ik het zeker daar is mijn menstruatie. De rest van de dag helemaal nergens last van.. Wat bruin/roze kleurige afscheiding op het WC papier maar verder niks meer. Ook vandaag tot nu toe heel minimaal wat ruin/roze afscheiding tijdens afvegen.

Heb totaal geen menstruatie klachten, dus wat zou dit nou zijn.. Ergens hoop ik op innesteling maar door het stolsetje in de pot ben ik toch bang dat het een menstruatie gaat worden :(

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik begrijp nooit wat van innestelingsbloed! Mag t nou wel of niet rood zijn?

Ik hoop nog steeds dat je zwanger bent, maar vrees ook dat je ongesteldheid eraan komt!

Hou je ons op de hoogte?

Duim voor je!

19. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Het is de hele dag rustig.. Vrijwel niks geen rood/bruin/roze te vinden op wc papiertje. Wel sinds uurtje of 16:00 wat steekjes links boven m'n heup zeg maar..

Blijven afwachten.. Frustrerend haha!

20. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Wachten is inderdaad zo frustrerend! Maar wie weet! Hoe lang is je cyclus meestal?

Deel Deze Pagina