Hoi.. ik las jouw verhaal en het is ook heel herkenbaar.. ik dacht ik maak ook even een account aan! Mijn eisprong was waarschijnlijk 8 jan. (Van mijn cervixslijm uitgaande en mijn kalender) 9 dagen na mijn eisprong ineens een beetje roze slijm, vanmorgen een paar druppeltjes oud bloed en vanaf 13.00 uur helder rood, heel dun slijm. Niet echt bloed. Officieel moet ik as donderdag/vrijdag pas ongesteld worden. Dus zit nu heel erg in twijfel.. Is dit een innestelingsbloeding of ben ik toch gewoon te vroeg ongesteld. Ik heb nog nooit een cyclus korter dan 28 dagen gehad. Deze zit altijd tussen de 28/30 dagen. Vervelend hè die onzekerheid.. ik ben ook al zo'n 10 keer naar de wc geweest om te kijken... Ik heb wel al een week zere borsten, ben overgevoelig voor geurtjes en sinds gister met vlagen misselijk. In mijn buik voelt het af en toe een beetje 'trekkerig'. Fijn om het even kwijt te kunnen Ik kan mezelf heel goed "gek maken". Wanneer ga jij testen?
Hi! Wat leuk dat je op het forum gekomen bent; welkom! Grappig om te horen dat je je zo herkent in mijn verhaal. Die onzekerheid is soms zo frustrerend, je maakt jezelf inderdaad zo snel gek, heel herkenbaar! Ik heb op 5 jan een positieve ovu test gehad dus kan pas vanaf dinsdag testen. Ga dan smorgens ook maar meteen een testje doen! Ik moet zeggen dat jij wel symptomen hebt die goed overeenkomen met een zwangerschap! Wat ik heb zijn soms wat steken net boven m'n heupen, rommelende buik, en pijn in m'n rug.. Verder niet misselijk en ook geen gevoelige borsten.. Ik heb nog steeds wel wat roze/bruine achtige afscheiding maar echt heel minimaal, kan het echt niet met een menstruatie vergelijken want het is zo weinig.. Heb ook totaal geen menstruatie klachten ofzo.. Wanneer kun jij testen? Hoeveelste ronde zit je? Wij zijn "pas net" bezig; 16 november gestopt met de pil. 20 nov ontrek. bloeding 14-15-16 dec bruin bloedverlies 23 tot 26 bloed verlies Ik heb dus nog geen idee hoe m'n cyclus loopt en wat ik echt als menstruatie kan zien de vorige keer. Was allemaal minimaal ook totaal geen menstruatie klachten verder.. We zitten nu dus eigenlijk pas in ronde 2 maar het mag zo snel mogelijk raak zijn hihi! Leuk om elkaar op de hoogte te houden, ik zal je zo even een prive berichtje sturen als je dat oke vind natuurlijk! Ik duim in ieder geval voor jullie!
Spannend dat je dinsdag kan testen! Ik hoop dat je dat het raak is! Ik ben nog steeds bang dat m'n ongesteldheid "gewoon" doorzet. Ik heb 5 jaar een koperspiraal te gehad en die is er in november uitgegaan. Ik heb dus al die tijd mijn "natuurlijke" cyclus gehad en was heel regelmatig ongesteld. In dec. Ben ik een week overtijd geweest maar toen kwam mijn menstruatie alsnog en nu wacht ik af. Ik zou het niet erg vinden als het nog even duurt voordat zwanger zijn omdat we p ad in ronde 2 zitten, maar de onzekerheid is ontzettend vervelend. Innestelingsbloeding of menstruatie.. Kan het niet gewoon netjes, 28 safe, overtijd en zwanger zijn.. xD We lopen wel aardig gelijk geloof ik Nog even geduld. Ik ben wel ietsje meer gaan bloeden trouwens.. laten we zeggen een half maandverbandje over de hele dag verspreid.. nog steeds niet zoveel als een menstruatie. En het is heel helder rood en slijmerig. Sorry voor de vieze omschrijving, kan het niet mooier maken!
Hmm hopen dat je bloeding snel stopt... Al is het natuurlijk niet veel een maandverbandje over een gehele dag. Heb je wel menstruatie klachten of dat niet? De sympthonen die je omschreef zijn wel positief voor zwangerschap; Gevoelige borsten, misselijk etc.. Ondanks dat jullie ook pas net bezig zijn hoop je natuurlijk dat het snel raak is, hier precies hetzelfde haha! Ook pas ronde 2 maar zeer welkom.. Ik ben sinds gister midden weer helemaal ''droog''. Niks op het wc papiertje in ieder geval.. Dus dat geeft me heeeel ietjes meer hoop.. Als het vandaag zo blijft, hoop ik natuurlijk op een dikke tweede streep morgen ochtend haha! Maar wat je zegt het blijft onzekerheid..Ik zal duimen voor je, en laten we elkaar af en toe zo eens een prive berichtje doen. We lopen inderdaad behoorlijk gelijk
Oh spannend! Morgen dus al testen.. ik hoop het voor je! Ik denk dat ik toch een vroege ongesteldheid heb, vannacht helaas een maandverbandje vol en nu bloed ik ook wel aardig, wel anders dan normaal maar toch.. ik gebruik normaal tampons maar wil nu weten hoeveel het is haha. Ik hoop voor je dat er gelijk postief uitkomt. Bij een vriendin van mij duurde het 3 weken voor er positief uitkwam. Al die tijd was ze wel zwanger maar had ze te weinig zwangerschapshormoon. Het zou prettiger zijn als onze lijven gewoon duidelijk waren haha. Houd me maar op de hoogte
Ik had dat ook enkele dagen na mn eisprong kreeg ik doorzichte afscheiding dacht ook van huh kan toch helemaal niet en voordezekerheid maar een ovu test gedaan die was nega. Enkele dagen later zw.test en knal posi en nu 20 weken zwanger!! Ik ga voor je duimen dat het bij jou ook raak is!!
Ik lees graag ff mee!ik heb precies hetzelfde 5 jan positieve ovulatietest en sinds gister wat roze bij het afvegen.ik dacht mijn ongesteldheid komt vandaag in vol ornaat want dat is bijna altijd zo en flink buikpijn ook.maar nee nog steeds wat roze bij afvegen en 1 keer wat helderder rood slijm maar heel weinig en niets in maandverband te zien!ben zo bang voor teleurstelling maar ga toch uit van het slechte en wacht morgen nog af. succes als voor wie morgen gaat testen!
Oh wat spannend! Wat leuk ook dat er zoveel dames hier redelijk gelijk open haha! Ik heb de gehele dag hele minimale roze afscheiding op wc papiertje echt heel minimaal.. Verder totaal geen menstruatie klachten dus hoop zo op twee streepjes morgen ochtend.. Zal duimen voor iedereen die in het zelfde schuitje zit. Als we dat voor elkaar doen zou het toch goed moeten komen hihi! Ben benieuwd naar jullie testen!
Ik had die afscheiding zowel zwanger als niet zwanger voor mijn nod. Alleen, toen ik zwanger was, veel meer.. En nog steeds. Succes meid
Ja ik weet dat het nog beide kanten op kan gaan dus stel me in op een teleurstelling morgen dan kan het alleen maar mee vallen haha! Sinds 20:00 helemaal geen kleurige afscheiding, gewoon netjes een schoon wc papiertje en voelt ook "droog" aan daar beneden Maar nogmaals het kan echt alle kanten op daar ben ik me bewust van, alleen de hoop is er zo dus zou natuurlijk super zijn als ik twee streepjes kan/mag zien. Was vooral ook benieuwd naar andere verhalen of ervaringen dus wel fijn om alle reacties te lezen. Zowel de ervaringen die uiteindelijk positief testen als de ervaringen dat toch een menstruatie door kwam, dank jullie wel daarvoor!
Had ik ook al vanaf paar dagen naar mijn positieve ovulatietest... Toen weer een test gedaan omdat ik bang was valse test gehad te hebben maar toen was hij toch negatief... Nu heel pril 5 weekjes zwanger en nog steeds die afscheiding! Hopelijk is het raak bij jou... Maar die afscheiding hoeft niet alles te zeggen natuurlijk... Er zijn ook genoeg vrouwen die t ook hadden maar dan toch niet zwanger zijn.
Ik heb net getest met de Kruidvat 2 v 5 maar het bleef helaas bij 1 streep. Niet ongesteld verder nog steeds niks.. Dus blijven afwachten denk ik dan maar.. Of zou ik mijn bruine afscheiding van de afgelopen 5 dagen als menstruatie moeten tellen?
Ik heb in Nov mijn 1e miskraam gehad. Geen spontane, maar op moeten wekken. Heel heftig allemaal. Toch voelt het wel goed om er gewoon weer voor te gaan en dat hebben we dus gedaan Bij mijn eerste zwangerschap had ik wel een innestelingsbloeding, maar minimaal ik dacht dat ik ongie moest worden. Maar dat bleef weg en gezien ik totaal niet bewust bezig was met een zwangerschap, heb ik met 4 weken pas een test gedaan en die bleek dus positief. Ik zit vandaag op dag 27. Ben na mijn miskraam ook gelukkig 4 weken later gewoon ongesteld geworden. Dus ga van een 28 dagen cyclus uit. om 0400 ging ik naar de wc, dacht o ik ben ongie, al een paar dagen zeurderige buikpijn, maar er is niks meer te zien. Heb dan natuurlijk ook al getest, niks bijzonders. Ik gebruik geen ovulatietesten, houd wel ongeveer bij wanneer er wat gebeurt is. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig. Ik voelde me zo leeg na de miskraam. Heb ook nog 2 weken gewacht tot het spontaan kwam, maar helaas. Voelde me ook nog zo zwanger. Zo'n bijzonder gevoel. Hoop dat het bij mij toch wel weer een keer raak is, maar het maakt me ook wel bang, bang dat het weer misgaat. Maar goed, hier dus ook een soort van in spaaaannnniinnnnggg
Hi meiden! Zoals ik vanmorgen al stuurde m'n test was negatief en bleef wit. Test op de badkamer neer gelegd en niet meer aan gedacht de rest van de dag. Nu kom ik een paar uur geleden thuis van werk en zag m'n test liggen dus wou hem weg gooien. Op het moment dat ik hem oppakte zag ik een tweede streep ! De aflees tijd van 5 minuten was inmiddels al behoorlijk wat uren verstreken haha maar wat moet/kan ik hier van denken?! Is dit een indroogstreep waar ik vaak iets over hoor/lees? Cyclus is nog niet regelmatig maar m'n eisprong zou rond 5jan zijn volgens ovulatie testen..
Nou, lijkt mij te duidelijk voor een indroogstreepje hoor! ik vind hem heel positief! Heb je nog een test of niet? ik zou in ieder geval morgen of overmorgen nog eens testen! Spannend hoor!
Deze reactie maakt me al iets hoop voller hihi.. Ik stond er zelf van te kijken maar dacht meteen dit is een indroog streep.. Uiteindelijk zegt het nog niks want ik heb geen idee na hoeveel uur hij een kleurtje gekregen heeft. Ben om 10:00 vertrokken toen was hij wit en om 18:00 pas thuisgekomen.. Het stomme is dat ik geen KV testen meer in huis heb, alleen een action test. Morgen en overmorgen heb ik drukke dagen ivm een beurs van het werk dus lekker afleiding! Ik probeer netjes te wachten tot vrijdag ochtend. Zit er weer iets meer tijd tussen en dan haal ik de KV testen even.. Hopen dat hij dan binnen de 5 minuten net zo'n streep of een duidelijkere streep aangeeft