Afscheiding tijdens / na innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    haha ik zou gewoon morgen met de action test testen hoor! Kun je dan niet echt vergelijken met de kv, maar wel zien of daar ook een streepje komt!
    En dan vrijdag alsnog kv!

Zou het knap vinden als je tot vrijdag kan wachten terwijl je nog een test in huis hebt ;)

Ben benieuwd!

2. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Haha ja dat is het stomme, vorige maand testte ik zowat elke dag.. Sloeg nergens op, maar nu lukt het me prima om een of andere reden.. :cool:

Zal ik morgen ochtend dan toch maar de action test doen? kwaad kan het sowieso niet, of naja als er niks komt een dikke teleurstelling hihi;)

3. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohhh echt waar? Ik word spontaan zenuwachtig van alle reacties's dat het wel eens een positieve test kan zijn:$:p !

Ik had dit zelf namelijk niet gedacht! We zijn er helemaal klaar voor dus het zou super zijn maar ergens had ik me er vanmorgen bij neer gelegd.. Toen ik mn berichtje plaatste dacht ik dat ik reacties zou krijgen in de vorm van een duidelijk geval van een indroogstreep omdat hij pas na 8/9 uur is afgelezen.. Maar wat is dit fijn om te lezen Vrijdag ga ik een nieuwe test doen hopen dat hij dan snel een tweede streep geeft!

Wel ben ik even benieuwd of de bruin/rozige afscheiding op het wc papiertje kwaad kan? De ene keer is het een keurig schoon wc papiertje en de andere keer bruin/roze waterige afscheiding (sorry voor de details;))

4. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je zwanger bent eigenlijk, omdat ik het ook heb gehad. Had getest en zag geen streepje…ik ging toen verder met me dingen en pakte de test op en wou hem weg gooien bleek er zn streepje te staan. En ja hoor ik was echt zwanger!!

Je hoort laatste tijd dat de kv testen de streepje toch wat later aan geven.

Maarrrrr ik wil je geen valse hoop geven..(zou stiekem toch die action test doen met ochtend urine hihi )

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit is duidelijk geen indroogstreep hoor.
    Als je een paar uur weinig hebt gedronken en niet hebt geplast kan je rustig een action test doen. Streepje zal wel wat lichter zijn dan op de 2v5 omdat d test van action in het begin gewoon wat minder knalt.

6. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Als je morgen ochtend gaat testen met de action test zou ik vanaf n uurtje of 10 niets meer drinken, goed uitplassen voor t slapen gaan en dan lekker je bedje induiken om morgen ochtend te testen. ;)

Mijn duimen draaien meis! Spannend hoor.

7. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Oh echt waar? Ik word zo blij door jullie haha;)
    Bij mij heeft er echt ruim 8 uur tussen gezeten voor ik de test weer in handen had dus heb geen idee vanaf wanneer dit streepje zichtbaar was..

Ik twijfel over morgen testen met action of tot vrijdag wachten en met KV testen. Hoor vaak slechte verhalen over Action testen, en aangezien KV nu zo uitsloeg vergelijk ik het liever daar mee.. Kwaad kan het sowieso niet, alleen een teleurstelling uiteraard, al kan de teleurstelling ook vrijdag komen met een KV test die niks meer doet haha..

8. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja ik denk dat ik het maar gewoon ga doen morgen ochtend :)
    Aan de ene kant wacht ik graag tot vrijdag; morgen ochtend heeeel vroeg op voor een beurs van 2 dagen dus ik heb sowieso afleiding om er even niet aan te denken als ik tot vrijdag wacht. Ergens kan ik dan in de waan blijven waarin ik nu zit; heerlijk haha! Maar als hij morgen niks aangeeft sta ik met een teleurstelling op de beurs;)

Maar als deze KV test positief is, ondanks het late verkleuren en aflezen zou de action test ook iets moeten doen toch? Of wil een negatieve action test morgen niks zeggen als je de KV test vandaag ziet?

Sorry voor alle vragen:)

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Een negatieve action van morgen hoeft nog niks te zeggen meis. Heb hier al vaker gelezen dat meiden negatief testten met action en positief op de kv of heeeeel licht op de action en duidelijk op de kv...

10. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Al die vragen geven niks meis, ook.ik heb al die vragen steeds gehad en soms zelfs nog steeds ;)

11. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Ah super lief van je, fijn dat je me zo helpt:)!
    Ik drink vanaf nu niks meer en ga dan denk ik toch morgen ochtend maar testen met Action (als ik op tijd op kan staan, moet al te vroeg weg namelijk haha)!

Ik blijf vanavond even lekker in de gedachten hangen dat het wellicht wel eens raak kan zijn, maar blijf me bewust dat het nog alle kanten op kan.

Nogmaals heel erg bedankt voor al je reacties, heel aardig:)

12. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Tjah ze zeggen altijd, dat de test met te lang wachten niet betrouwbaar meer is. Spannend hoor, ik zou morgen gewoon weer een test doen. ( ik had die van de action allang gedaan :p )

Ik heb net ff in de prullenbak gegrabbeld, maar bij mij nog steeds geen plusje.... :p Wordt wel gek van de steken in mijn linker lies, had ik alleen toen ik zwanger was, maar misschien is mijn ongesteldheid wel veranderd.... geen idee. Heb wel wat bruin bloed verlies, nou ja eerder verkleurde afscheiding. Niet in mijn ondergoed, moet goed kijken bij het afvegen. Terwijl ik afgelopen nacht dacht dat ik ongie werd. Zal morgen wel komen, voelt iig wel zo. Sommige vrouwen maken ook gewoon weinig hcg aan en zien dus later een positieve test. Het zou wel erg vlot zijn na mijn MA, dus ga er maar vanuit dat ik gewoon ongie wordt.

Ik ben wel benieuwd hoor, gewoon testen morgen, hahaha :p

13. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Oh ook spannend hoor jou situatie! Die steken zouden positief zijn voor een eventuele zwangerschap toch? Verder geen menstruatie klachten? Verveld he dat je lijf niet even duidelijk kan zijn haha. Ik duim voor je dat je menstruatie uit blijft!

14. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    Nou dat is erg spannend NLJH! Ben benieuwd naar jou uitslag ik hoop positief voor jou!
    Hier helaas tot vanmiddag nog gedacht dat het wel eens raak kon zijn maar toch echt ongesteld geworden :(
    Ik blijf wel ff lezen veel te nieuwsgierig naar jou volgende test :)

15. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    NLJH; ik zal wel gewoon ongesteld worden hoor :) wel erg snel na mijn ma, plus ik zit op dag 27 en zag vannacht om 0400 toch echt wat verkleurde afscheiding en heb het gevoel dat ik enorm ongie moet worden. En een negatieve test. Maar bij jou klinkt het hoopvol. Ik duim voor je hoor :)

16. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Graag gedaan meis, we zijn hier toch om elkaar te helpen daar waar kan en elkaar te steunen daar we kunnen?

Ik ga heel hard voor je duimen en kom morgen wel weer even spieken. Ik ga zo even mn badje opzoeken en daarna lekker naar bed ;) morgen weer gezellig naar t zh ;)

17. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Ja, vind het super van je!
    Ik zal morgen (als het me lukt te testen) meteen een foto plaatsen!
    Geniet lekker van je badje; en heel veel succes in het ziekenhuis morgen, controle?

18. missanoniem

18 jan 2015
    26
    0
    0
    Spannend!! Ik heb eerder kruidvat 2 voor €9,95 gebruikt en die waren heel duidelijk met + (of in mijn geval dan) -. Ik was toen een week overtijd.
    Ik duim voor je!!!

Ik denk dat wij naar ronde 3 gaan.
    Het lijkt op een vroege, korte lichte menstruatie.

Za avond: beetje roze afscheiding paar druppeltjes bloed.
    Zo overdag: half maandverbandje helder bloed en doorzichtig slijm.
    Zo nacht: maandverband helder bloed en helder rood doorzichtig slijm.
    Ma: hele dag 1 maandverbandje vol.
    Ma Nacht: Droog
    Di hele dag : half maandverbandje vol

Normaal gebruik ik de eerste 2 dagen super tampons daarna 2 dagen mini. Ook verlies is veel kleine stolseltjes en dik slijm.
    Nu verloor ik helder rood doorzichtig slijm en helder bloed.

Waarom is het zo anders dan anders.. ik maak mezelf een beetje gek, zou zo fijn zijn als ik "normaal" en niet te vroeg zou zijn rond de (vermoedelijke) innestelings datum.

Zal ik voor de zekerheid dit weekend een testje doen, of denken jullie dat het weggegooid geld is..

Sterkte allemaal met de onzekerheid!

19. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het bij de kruidvat testjes houden, dan kun je zo ook mooi zien oplopen eventueel...

En al getest? :D

20. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb net getest maar zie niks:(
    Dit was een action test na 5 min aflezen..

Ik hoop dat een Kruidvat test vrijdag wel iets laat zien hihi..
    Of is er iemand met hele goede ogen die wellicht toch iets ziet...;)

Deel Deze Pagina