Ohh zo blij! Heb net gauw een Kruidvat test en een clear blue gehaald die aangeeft hoe ver je bent. Morgen ochtend Kruidvat doen, hopen dat die wat duidelijker is
Ik zie ook zeker wat! Als je clearblue nou zwanger aangeeft kan je eventueel de verloskundige bellen en vragen over je bloedverlies?
Zie nu net pas je vraag over dat rose verlies ... Ja weet je, je kan eens wat roze verliezen en wat bruin... Maar als het constant blijft aanhouden lijkt me dat wel iets waar je je zorgen over kan maken. Al zijn er zoveel vrouwen die zelfs bloed verliezen en zwanger zijn... Ik zeg nu niet dat het foute boel is meid.... alleen kan het foute boel zijn als je roze verlies aan houdt en erger wordt...
Ja inderdaad toch morgen maar clear blue doen. Wordt zo onzeker van die roze afscheiding Heb er geen buik pijn of steken bij dus dat maakt me minder zorgen maar toch... Wil gewoon normaal zwanger zijn hihi
Ja ik wil zo graag "gewoon goed zwanger" zijn! Morgen clear blue doen en dan bellen met verlos kundige
Ik heb de eerste twee of drie weken van mijn zwangerschap bloedverlies gehad met buik krampen. Mijn dochter word in April nu twee jaar. Dus het zegt niks! Ik vond het toen ook erg spannend.
Dat stelt me iets gerust.. Hoop dat clear blu morgen duidelijk zwanger aangeeft dan bel ik gewoon even met een verloskundige. Dat kan dan ook toch?
Zegt niks is een groot woord jij hebt geluk gehad dat het uiteindelijk niks betekende... En zeker dit kan, maar het is vaker slecht nieuws dan goed nieuws... Super dat het bij jou iig helemaal goed is gegaan.
Je kan idd zeker een vk bellen alleen kunnen zij ook weinig doen, maar meid je hebt wat roze verlies geen rood bloedverlies enz toch... Jezelf nu niet gek maken ... Ik zou eerst de kruidvat doen en als die een mooie streep geeft dan pas de cb. Soms wil ie nog wel eens te vroeg zijn en dan kan de test nog niet zwanger zeggen.
Hmm ik ben er niet gerust op Maar goed ik kan er toch niks aan doen, alleen maar afwachten.. Morgen vooral benieuwd wat de cb test aangeeft!
Mijn bedoeling was niet om je nu ongerust te maken meid. Maar het is wel de realiteit dat het soms mis kan gaan. Nu niet direct ervan uit gaan dat dit bij jou ook gaat gebeuren ... Roze verlies kan gewoon innesteling zijn
QueenC heeft een punt, eerst kruidvat kijken of die mooi duidelijk is en dan clearblue Al moet je het natuurlijk allemaal lekker zelf weten Je kan de VK bellen voor geruststelling/advies. Misschien laten ze je dan al eerder voor een echo komen ivm bloedverlies. Dan zal je alsnog een paar weken moeten wachten tot je ver genoeg bent om wat te kunnen zien/hartactie wat dan ook (ik ben verre van een dokter lol), maar kunnen ze in elk geval even voor je kijken?
Hihi nee snap dat dat niet de bedoeling is maar ben zelf sowieso onzeker nu test aan geeft maar ik roze waterige afscheiding blijf hebben.. Het wordt zelfs iets meer rood helemaal geen krampen of buikpijn verder maar toch
Oké, ja wacht het even af, hou er rekening mee dat het ook minder goed kan gaan als je nu rood gaat verliezen... Ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat het loos alarm is meid, maar als je nu rood gaat verliezen is dit niet echt goed ben ik bang
Ik ga van alles uit inderdaad al heb ik nu al even geen rood meer gezien. Ook het roze lijkt af te nemen.. Morgen ochtend meteen testen en hopen op een mooie streep! Als die stomme kleurige afscheiding maar stopt! Dat maakt het iets minder onzeker! Dank voor al jullie lieve en eerlijke reacties meiden!
Nljh Oh spannend voor jou. Helaas bij mij was het vals alarm. ik duim voor je . (En ja ik zag ook een streepje op de foto 😆