Hey, ik heb net alle berichtjes gelezen, en dacht vanaf blz 4 al; die is zwanger! En ja hoor positieve test. Ik wil je even een hart onder de riem steken want ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Ik had zelfs soms rood bloedverlies. Vooral merkte ik als ik veel gelopen had of extra inspanning. Maar het heeft bij mij even aangehouden maar ik heb de bewijzen boven liggen; twee heerlijke knapen die nu slapen Dus probeer je niet druk te maken en neem contact op met je huisarts, ze kunnen dan je hcg waard testen en dan 2-3 dagen later weer. Als het gestegen is zit het snor! Ff spannend maar het kan zeker weten verder vlekkeloos verlopen😜
Hi Nicole, Dankjewel voor je fijne reactie! Het stelt me toch wel iets gerust, al heb ik net weer een paar keer echt rode vloed op wc papier gezien Ik heb de afgelopen twee dagen op een beurs gestaan waar ik de hele dag van 9-19 gestaan en gelopen heb, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.. Het feit dat ik verder totaal geen buikpijn, krampen of wat dan ook hebben maakt het bloed verlies misschien iets minder erg? Of hoef je niet altijd menstruatie klachten of echte buikkrampen te voelen als het mis is? Morgen ochtend kan ik weer een Kruidvat test doen. Ik hoop dat deze een tweede streep aangeeft dan ben ik er iets geruster op en bel ik de huisarts even op om de situatie uit te leggen.
Hi Meiden.. Ik heb zojuist een clear blue gedaan maar die geeft duidelijk aan niet zwanger Ben sinds gister ook best wat bloed verloren, geen krampen of wat dan ook maar ben denk ik toch gewoon ongesteld dan.. Hoe kan het dan dat de Kruidvat wel kleurde na een aantal uur en de action test er gister en eergisteren ook een licht gekleurd streepje liet zien Verloren in de tussen tijd?
Oh wat vervelend zeg NLJH. Dat is een flinke teleurstelling. Zo te horen is het heel vroeg in het proces misgegaan. Waren je positieve testen voor nod? Want voor nod gaat het in heel veel gevallen nog fout omdat er geen goede innesteling plaats vindt.
En ik had overigens met mijn miskraam ook geen krampen hoor. Zelfs minder bloedverlies als met een normale menstruatie.
Ik heb geen idee waar in mijn cyclus ik zit, nog onregelmatig.. 16 nov gestopt met de pil 20 tot 24 nov ontdekkingsbloeding 14 dec tot 16 dec wat bruin bloedverlies 23 dec tot 25 dec bloedverlies 5 jan positieve ovu test 15 jan begon wat roze afscheiding en nu sinds gister begon het rode bloedverlies Dus ben zelf ook heel benieuwd waar ik zit, en hoe ik nu verder moet gaan rekenen voor een volgende ronde
Ah nee meid Ik denk ook dat het vroeg is misgegaan want ik zag op je testen streepjes hoor.. Je kan als je zo vroeg zwanger was makkelijk alleen bloed verliezen en geen krampen hebben. Zo ging mijn laatste mk ook... Sterkte meid....
Ja het mocht nog niet zo zijn deze ronde. Helaas! Zijn ook pas net begonnen dus het zou super geweest zijn maar gaan met goede moed door voor de volgende ronde! Ik weet nu alleen totaal niet hoe ik m'n cyclus verder moet gaan rekenen. Heeft iemand daar wellicht een goede kijk op? 16 nov gestopt met de pil 20 tot 24 nov ontdekkingsbloeding 14 dec tot 16 dec wat bruin bloedverlies 23 dec tot 25 dec bloedverlies 5 jan positieve ovu test 15 jan begon wat roze afscheiding en nu sinds gister begon het rode bloedverlies Nogmaals bedankt voor al jullie reacties! Heeft me veel wijsheid geberacht!
Ik zou nu beginnen te tellen vanaf de dag dat je echt roodverlies had. Dat is dag 1... Kwa cyclus zou ik nu echt pas beginnen bij te houden hoe lang ze zijn, zo'n eerste cyclus na het stoppen met ac is altijd meestal anders... Ik zou nu gewoon van een 28 dagen cyclus uitgaan. Als je dan merkt dat die, mocht je niet zwanger zijn, langer is pas je je cyclus daar weer op aan Altijd je langste cyclus pakken als je verschillende lengtes hebt..
Ik verlies vanaf dinsdag al bruin bloed verlies, was ook mijn normale dag om ongesteld te worden. Maar ik verlies dan iets en dan de hele dag niets.... Dit had ik in nov ook, toen kreeg ik met 10 weken een MA...... Heb me voorgenomen geen test te doen, gezien ik er al 3 gedaan heb Vorige maand was mijn eerste menstruatie na de MA en die was gewoon goed.... Ik ben na het stoppen met de pil keurig om de 4 weken ongesteld geworden en werd na een jaar en een maand zwanger. Gelukkig was ik er niet officieel mee bezig zeg maar, maar zo zie je maar bij de 1 is het gelijk raak en bij de ander duurt het een stuk langer. Niet te bewust ermee bezig zijn.
Hè wat jammer dit!! Gelukkig zie je het positief, op naar de volgende ronde! Hoe en wat qua cycles berekenen zou nu ook niet goed weten.... Sterkte en hopelijk kan je snel weer een positieve test in handen houden!