Ik krijg een tweede meisje! Ben er ook enorm happy mee!! Weer alles roze en haartjes kammen, staartjes maken en barbies Ik had alles blauw en autootjes minstens zo geweldig gevonden hoor, maar toch... Moeder met hun kleine meisjes... *love*
Ja, vind het heerlijk, al dat roze Gewoon jammer dat we eigenlijk alles al hebben nu... haha! Had een jongetje ook super leuk gevonden hoor, daar niet van...
Gefeliciteerd! Wij krijgen ook een meisje, hebben al een zoontje van 2, een Koningskoppel noemen ze dat geloof ik he.
Dat vind ik ook het enige nadeel! ik heb nog zoveel schattigs en hoef dus eigenlijk niets te kopen... Das natuurlijk ook een voordeel Hou ik nog wat centjes over hihi
Hier krijgen we een derde meid... en kan veel spulletjes opnieuw aanschaffen aangezien wij een woningbrand hebben gehad toen de jongste bijna een jaar was.. Wel erg leuk weer.. Wij hebben dan een koninklijk stel... Net als W.A. en Maxima.... Ben er erg blij mee!!
Leuk Leuk, ook wij krijgen na een zoon van 3 over een weekje of 6 er ook een dochter bij enorm leuk!!!