anti paniek medicijnen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mamzie, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi,

Ik heb af en toe wel eens last van paniekaanvallen en daarvoor heb ik medicijnen.
    Ook heb ik soms wel eens last van slapeloosheid en dat dan in hele erge mate. Als ik dan geen slaapmeds neem dan kom ik in zware depressie terecht.

Nu dus mijn vraag. Ik wil graag zwanger worden en ik weet dat als je zwanger bent dat je dan gelijk moet stoppen met deze meds.
    Maar soms heb ik ze toch echt nodig. Als ik een zware paniekaanval krijg en last krijg van mijn slapeloosheid.

Hoe erg is het dan voor de baby?????

Groetjes Kiowa

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Hoi Kiowa,

Hoe moeilijk het ook is, ik zou deze medicijnen toch proberen te laten staan. Puur uit voorzorg. Van veel medicijnen weten we niet precies wat het doet met de baby en dan staat er ook op de bijsluiter, niet bij zwangerschap en borstvoeding. Wat je eventueel kan doen is een 'natuurlijk' iets. Rescue druppels van Bach, verkrijgbaar bij div. drogisterijen. een paar druppels in een glas water voor het slapen gaan. Het valt allicht te proberen.

Share This Page