wie herkent dit ook,want ik heb het gevoel dat ik de enige ben..ik zit heel internet al af te zoeken wat het kan zijn..maar alles heeft andere symptomen. sinds ik bevallen ben komt er telkens een beetje wit/geelige afscheiding uit mijn plasbuis.. als ik naar de toilet ga en ik moet bv poepen en er komt een beetje druk op te staan lijkt net of mijn plasbuis wijd gaat staan en dan moet ik het een paar keer aanspannen en dan voelt t weer normaal. het is nu al 4 weken gelden en sinds van de week is het weer wat gevoeliger..af en toe lijkt het net of er een druppeltje bloed uitkomt vermengd met de afscheiding en is het lichtroze van kleur. hebben nog meer mensen dit en is dit normaal naar een zwangerschap?
Ik heb daar geen ervaring mee, maar kan het een ontsteking zijn? Even naar de HA lijkt me niet verkeerd,
Zou daar idd mee naar de HA gaan. Klinkt als een urinewegonsteking. Kan best hoor met al dat vloeien zijn er ook genoeg bacterieen in diee periode dus zou gewoon even je urine laten testen bij je HA.