Heey meiden. Ik heb een probleem, naja ik zit nu erg onzekerheid. Ik werk als kapster en werk 4 dagen in de week en soms iets meer. Nu is het probleem ik werk hier een jaar naja nu iets meer dan een jaar. En heb ik een paar weken geleden weer een contractverlening gekregen, weer voor een halfjaar met einddatum 31 juni! Ik had verwacht dati k een jaarcontract zou krijgen omdat ik bijne zeker wist dat hij blij met me was. Ook omdat ik hart werk en doe echt heel veel voor mijn werk ben ook de enige die de kassa uit mijn hoofd kan. en ook kan afsluiten. Maar nu dus echt het probleem. Ik was dus onzeker geworden door het feit dat hij me een half jaar contract had gegeven als verloop datum 31juni. mijn uitreken datum is ong 24 juni. en ga eind mei in verlof. Ik heb een gesprek gehad met mijn baas dati k onzeker ben omdat ik nu niet zeker weet of ik daarna weer een contract verlenging krijg. Waarop hij zei dat hij het snapte en dat hij dat dus ook niet zeker weet. Hij vertelde mij dat hij een meisje erbij wild om in mijn verlof te laten werken, maar als zei fulltime wil werken en veel dingen mee neemd zeg maar(positive dingen) dat hij mij niet meer kan gebruiken. Hij zelfs tegen mij dat hij mij niet zwanger heeft gemaakt anders had hij er nog een hand in gehad dat deed me eignelijk best pijn toen hij dat me zei. Dus loop ik nu nog onzeker rond. hij verteld het me wel optijd heeft hij gezegt! maar ja wat is optijd voor hem? ik gan amelijk eind mei al in verlof. als hij mij begin mij verteld dat hij mijn contract niet verlengd dan ga ik gelijk in verlof. en als het nog eerder verteld neem ik al mijn vrije dagen op die ik nog heb.. ik ben namelijk nooit wrij en ook weinig vrij gevraagt en ben nooit ziek,, Nu heb ik wel de laatste tijd na mijn werk ontzettende pijn in mijn onder rug. wat echt frustrerend is Maar wie heeft misschien adveis voor mij? dikke kus en bedankt dat je mijn hele verhaal hebt gelezen is namelijk best lang