hey ladiez hopelijk kan iemand me helpen?! donderdag kan ik pas naar de dokter.. afgelopen vrijdag drukte ik op mn tepelhof en kwam er een soort witte, beetje rekbare druppel uit mn tepel. meteen even bij mn andere tepel geprobeerd en ja...daar ook. het stinkt niet ofzo en tja...smaakt een beetje zoet t komt er nog steeds uit telkens als ik druk... ik slik al 8 maanden de pil niet meer dus lijkt me niet te liggen aan de hormoonverandering... heeft iemand van jullie dit ook?! x sab
hey, dit hoeft niet perse op een zwangerschap te duiden (hoop het wel voor je natuurlijk) maar er zijn meerdere mensen die dit ook hebben zonder zwanger te zijn. zelf heb ik dit ook maar dit komt door dat ik een cyste in mijn borst heb. liefs kikkert
Hoi Thasista, Ik heb dit ook gehad.......toen bleek ik zwanger. Verder kan het natuurlijk toch nog wel door de hormonen komen hoor.... Ik zou me er niet teveel zorgen om maken want volgens mij is het normaal dat er vocht uit je tepel kan komen. Groetjes
hey meiden ja weetje...ik vind het een beetje eng..ik heb dit nooit gehad. op internet zie je allerlei ziektes voorbijkomen dus ben gestopt met googlen. ik las ook iets over dat als t met zwangerschap te maken heeft dat je t pas hebt als je een tijd zwanger bent... maar t kan ook eerder?xxx
Ik had het toen ik zwanger was ongeveer een weekje voor mijn NOD. Het was niet veel en ook alleen als ik er in kneep haha.... Verder denk ik dat zolang het niet vies ruikt of pijn doet of iets anders raars het niet iets is om je zorgen over te maken...Maar bij twijfel altijd naar de ha gaan hoor!
ah, tnx 4 ya answer! ik zie dat jullie een kleine meid verloren zijn. veel sterkte meid! had je haar volledig 'uitgedragen' of was t een mk? x
ja, kan ik me voorstellen. hopelijk gaat t snel lukken, meissie! is t niet zo dat je na een zwangerschap de eerste weken enorm vruchtbaar bent? iig veel succes en jasmijn is always in your heart O x
ik heb dit ook als ik in mn tepels knijp........ik zit dit te lezen ik denk nou ik zal t ook eens proberen en ik schrik er gewoon van dat er ook nog wat uit kwam hihihi ik weet ook niet of ik zwanger ben.... succes!
ik had het ook toen ik zwanger was idd. alleen als jer erop drukt/ knijpt, aan beide kanten wit /vloeibaar iets , ik heb het alleen niet geproefd maar was ook in het begin dus als je echt niet kan wachten zou ik even testen. en anders wachten tot je nod. maar : ik hoop voor je dat het door de zw schap komt
Ik heb het ook hoor niet heel erg maar wel een wit puntje en als je drukt komt het eruit. Verder heb ik wel gevoelige borsten en een gevoelige rommelige buik. Maar ik ga nergens vanuit al moet ik zeggen we hebben behoorlijk geklust, maar ligt eraan hoelang de zaadjes blijven leven want als het goed is had ik zaterdag mijn ei, en ik heb maandag geklust met zwemmers, en woensdag en zondag en de rest van de dagen ertussen ook sex gehad alleen niet met zwemmers hihi. Maar ben benieuwd of die zaadjes het dan redden. We wachten even af, en kunnen alleen maar hopen.
Ik haad zaterdag en zondag wel steken aan de rechterkant van mijn onderbuik, dus dat kan wel mijn ei zijn geweest toch?
nou ik zal je eerlijk zeggen ik weet t echt niet haha als je bij zwanger worden kijkt heb ik een verhaaltje over mezelf geschreven t is een lang verhaal maar dan weet je een beetje hoe t op dit moment zit met mij hihi en daarin heb ik me maar gelijk voorgesteld want dit is allemaal nieuw voor mij en ik ben juist eigenlijk helemaal niet meer bezig met zwanger worden omdat ik weet dat t dan juist niet lukt t is moeilijk ik weet t maar ik heb op dit moment genoeg afleiding en dat scheelt enorm.maar ik vind t nu wel leuk om jullie verhalen lekker te lezen en de mijne ook maar een keer te vertellen... groetjes.
mh ik voel zelf mn ei nooit maar van horen zeggen weet ik dat mensen die hun ei voelen, het aan 1 kant voelen. de een heeft steekjes en de ander echt pijn. maar ik denk dat dat idd je ei was meis x
he meis je moet er idd niet teveel mee bezig zijn, maar weet je...als jedie rare dingen aan je lichaam meemaakt dat zet t je weer aan t denken... hopelijk ben je voor je t weet zwanger, een echte verrassing x
ja wie weet...alleen vind ik t jammer dat er al wel 22 keer naar gekeken is naar mijn verhaal maar niemand stuurt een berichtje balen is dat he? er staan wel vragen in en ik had gehoopt dat er iemand was die mij een beetje gerust kon stellen net als jou hier nu zeker met mn buik dat heb ik nog nooit gehad
jah, erg begrijpelijk meissie! helaas ik kan je niet helpen. zal wel ff een reactie plaatsen dan komt ie bovenaan op de lijst en wellicht dat meer mensen m lezen en hopelijk reageren en je kunnen helpen x