De titel spreekt voor zich, ik ben erg benieuwd hoe regelmatig jullie cyclus werd door clomid zodat ik een beetje weet waar ik deze ronde aan toe ben. Vorige x was mn eisprong op cd 11, dat is t nu weer maar merk nog niks. Is t logisch on nu te verwachten dat ie in elk geval binnen n paar dagen moet komen? (zie ook tempkaartje). Bedankt!
helaas nog geen reacties, misschien was mijn vraag niet zo dujdelijk: Ik ben benieuwd hoe regelmatig jullie cyclus wordt als je clomid gebruikt? is je eisprong dan steeds ongeveer op dezelfde dag of kan het nog steeds heel erg varieren?
De 1e keer 50 mg clomid had ik mn ei op CD 14 de 2e keer Clomid 110mg mn ei pas op CD38 Komende maand begin ik voor de 3e keer aan Clomid dus ik ben benieuwd...
@maaike80: dankjewel voor je berichtje! hoe groot was die variatie, een paar dagen of kon het ook wel een week of meer schelen met de vorige keer? @hendrika: ook jij bedankt! ik hoop voor je dat je deze keer niet tot CD38 moet wachten. wel vreemd dat je met een lagere dosis je eisprong 2 weken eerder had? wat was de reden dat je een hogere dosis kreeg terwijl t wel werkte als ik dat vragen mag?
geen zwangerschap en een LF van 12 dagen Nu heb ik al een paar maanden geen Clomid gehad, vanaf volgende cyclus ga ik er weer mee beginnen ivm IUI Deze cyclus duurt alweer onwijs lang dus ik hoop idd dat mn vlgende met clomid weer lekker kort mag zijn
Mijn cyclussen schommelden met clomid tussen de 28 en de 42 dagen. Ben twee keer zwanger geraakt met een ei op dag 14.
Met Clomid 50, prachtig een ei op CD 12/14, en een cyclus van 28/29. Terwijl ik van mezelf een cyclus had van minimaal 40, en max 65 dagen ofzo,
Overigens kan het zijn dat je een ronde inderdaad niet gereageerd heb op clomid..dat komt ook wel eens voor.
wow, het schommelt dus inderdaad heel erg: bij sommige dames is de cyclus met clomid heel regelmatig en bij anderen totaal niet! ik hoop toch echt dat ie bij mij enigszins regelmatig wordt, want ik had van mezelf al wel eisprongen, alleen waren mn cyclussen heel lang (sinds we begonnen zijn met proberen zwanger te worden gem. 42 dagen) en onregelmatig (varierend van 28-63 dagen) waardoor de kans op zwangerschap klein wordt. Daarnaast heeft mijn vriend ook onregelmatige diensten en we zitten beiden regelmatig voor werk in het buitenland. het gevolg was dat we - ondanks een actief sexleven - achteraf bezien bijna nooit in de kritieke dagen geklust hadden. het hele doel van clomid slikken was dus ook vooral om een enigszins regelmatige cyclus te krijgen....