heej meiden, ik heb een vraagje, ik heb sinds kort weer een relatie, en heb een onregelmatige cyclus, ik zelf heb sex gehad op dag 7 van mijn syclus en ergister dus, maar hij is niet klaargekomen in mij. nu had ik eergister rozig bloedverlies gister was het weg en nu heb ik het weer, ik ben een beetje bang dat ik tog zwanger ben geraakt. maar aan de andere kant denk ik van dat kan tog niet, ten eerste is niet klaar gekomen in mij, en ten tweede mijn eisprong was toen nog neit eens in de buurt,. weten jullie miischien wat het kan zijn? of zou het zo zijn dat ik nu al weer ongesteld wordt? dit is 26 dagen na mijn laatste menstruatie. normaal zit ik tussen 29 en 34 in.. ik hoop dat jullie een antwoord weten.. liefs rani
Hoi Rani Ik geloof niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken dat je zwanger zou kunnen zijn. Dag 7 is idd nog wel heel vroeg en je zegt dat hij ook niet in je is klaargekomen. Dat beetje roze bloed zou eventueel een innestelinging kunnen zijn, maar dat hoeft helemaal niet hoor, misschien is het wel gewoon een voorbode dat je menstruatie eraan komt. Of misschien heb je nadien nog sex gehad en is er van binnen iets een klein beetje beschadigd. Waarom denk je dat je misschien zwanger bent, voel je verder iets anders of ben je gewoon een beetje bezorgt? Nou hopelijk krijg je vlug je antwoord. Laat je ook aan ons weten als je iets weet? Groetjes
het zou natuurlijk gewoon een vroege menstruatie kunnen zijn, maar ik heb een onregelmatige cyclus maar hij is nog nooit onder de 29 dagen geweest.. en als ik mijn menstruatie krijg is het de eerste dag rood dag 2 gewoon vies bloed zeg maar,dus daarom denk ik dat dit geen menstruatie bloed is. normaal kon ik ook mijn eisprong aan zien komen, door de slijmverandering, maar die heb ik vanaf dag 10 tot dag 16 gehad dus weet van niks heb hem ook niet gevoelt,, ja kreeg wel 2 verschillende dagen dag 12 en dag15 steken in mijn buik, maar die waren ook verschillend eerst links die andere rechts. dus ja,, en de dag dat ik sex heb gehad 2 dagen geleden,kan goed zijn dat binnen iets beschadigt is maar de dokter zegt dat is dan maar 1 dagje.. dus dat had ik ook en de dag erna niets nu weer..:O ik snap er niks meer van, en ja ik voel wel wat, pijn in me rug flauwe steken in de onderbuik, en de dag na de laatste sex was ik heel misselijk,. maar ja wie zegt dat het niet gewoon menstruatie pijn is?
Tja zeg nooit nooit. Ik ben op deze manier ook zwanger geraakt. De kans is klein, maar het is en blijft een zeer onbetrouwbare manier van seks. De enige manier om er achter te komen is een zwangerschapstest doen over een paar dagen. Nu is een test nog te vroeg waarschijnlijk. Een betrouwbare en goedkope test is de test van de kruitvat (kosten, twee voor 5 euro). Succes met afwachten!
wel ja ben je ook zo zwanger geraakt? was het dan ook ruim voor je verw8en eisprong? teminste wanneer dat jij hem had verw8? van de ene kant zou ik wel blij zijn als ik zwanger zou zijn, maar van de andere kant zou ik dan met allerlei vragen zitten van hoe kan dit hehe en ik zou ni wete hoe ik het mijn vriend moet vertellen.. onze relatie is nog maar zo prill..
Hoi Rani, Mss heb je hier iets aan? Voorvocht zaadcellen Zeg idd nooit nooit, maar de kans is volgens mij nihil! Meer als afwachten kan je nu helaas niet doen ben ik bang en dan idd zoals Trees zegt er eventueel een test tegenaan gooien. En als het niet je bedoeling is om zwanger te raken en je hebt een nieuwe relatie dan mss toch eens overwegen om een goeie manier van anticonceptie te kiezen?! Succes ermee en lees je niet knettergek op het inet , die ervaring heb ik ook en het levert je behalve stress (en dus uitstel van de menstruatie) niet veel op!
ik zal het eens gaan lezen wat je stuurde,, en nee hoor lees me niet knettergek zit alleen hier op jullie antwoorden te w8en, nou dat ik mijn menstruatie nu ga krijgen is het in ieder geval niet want ging net na de wc en veegde en was een ieniemienie drupje dus het gaat weer weg gelukkig,, alleen merk ik wel dat iets onderweg is wat weet ik neit heb erge rugpijn en nee ik wil nooit geen anticonceptie meer slikken teminste niet totdat ik 1 kindje heb,, ik slikte eerst de pil en in mijn vorige relatie wou ik zo graag een kind dat het allemaal moeilijk ging, de boy waar ik nu mee ga wil wel kinderen maar net als ik nu nog neit, ff elkaar eens beter leren kennen in de relatie, we kennen elkaar alleen van vrienden zijn,, dus ja we w8en wel af en wanneer zou ik dan het beste een thuis test kunnen doen? mijn verw8te menstruatie is pas volgende week vrijdag dan die test doen? als ik natuurlijk geen nod heb dan he haha
Ik zat 7/8 dagen voor mijn eisprong. Heb hem niet eerder gehad volgens de zwangerschapsmeting. Eventueel later was zelfs ook nog mogelijk . Bij ons was het overigens zeer welkom, maar we hadden even een maandje rust genomen i.v.m. een eerdere miskraam. Dat maandje rust ging niet op en helaas ging deze zwangerschap ook mis. De gynaecoloog zag regelmatig vrouwen die van voorvocht waren zwanger geraakt, dus mocht je niet zwanger zijn zou ik toch echt een betrouwbaardere manier van anticonceptie gaan gebruiken! Als je nog een test hebt liggen, gebruik deze anders eind van de week met ochtendurine. Waarschijnlijk ga je van alles voelen doordat je erop gefocusd bent, maar uiteindelijk zal alleen de test je uitlsluitsel kunnen geven. Als het je lukt niet teveel stressen .
ooow miskraam dat is minder heb er zelf ook 2 gehad:S een met 6 weken en 1 met 5 weken ongeveer en 7/8 dagen ervoor ja wooow..rond die koers zit ikook.. maja wat je zegt ik zal vanalles voelen maar daar trap ik niet meer in ben ik al te vaak ingetrapt dus ja, ik w8 gewoon lekker af tot mijn dag van de menstruatie,, miss er nog wel naar als ik het neit mocht krijgen want mijn syclus is wel onregelmatig dus daar moet k ook rekening mee houden,,
nog een vraagje he.. beetje een vies iets maar ben er wel nieuwgierig naar, als je vagina heel zuur ruikt wat is dat.. ik heb het normaal nooit douch elke dag enzo,, maar kom net uit de douche en het stink nog:O kan dat komen door het bloedverlies?