Hoii allemaal, Wilde graag weten van de ervaren moeder weten hoelang het duurt dat de bevalling begint nadat de baby is ingedaald. Ik ben nu bijna 35 weken zwanger, heb sinds twee dagen flinke steken in mijn buik en menstruatiekramp dat maar niet weg wil. De vk zei dat de baby is ingedaald en daarom ik veel kramp heb. Deel jullie ervaringen met mij .. Groetjes Seher
dat zegt niks over wanneer je bevalling zou kunnen beginnen helaas.. dat kan nog duren tot 42 weken maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je
Dat je baby is ingedaald zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Je eerste daalt doorgaans vroeg in, soms al met 32 weken en kan dan nog prima 8 weken zo blijven liggen
Bij mij was de eerste bijna volledig ingedaald met 32 weken, en echt vast met 34 weken, ben vervolgens pas bevallen met 42 weken Indalen zegt (helaas) weinig over de start van een bevalling!
Onze baby (eerste) begon met 32 weken met indalen en is nog niet helemaal klaar ermee. Hij ligt nu wel goed ervoor en ook bijna vast, maar de vlk kreeg nog wel wat beweging in het hoofdje. Ben morgen 38wk. Vlgs de vlk zegt het indalen helemaal niets over wanneer de bevalling begint en hoe die zal verlopen. Meestal dalen ze in wanneer de bevalling begint, door de weeenkracht of doordat de vliezen breken. Enige nadeel is dat je plat moet zodra de vliezen breken.
Zoals de anderen ook al zeiden, het zegt helemaal niets.. Bij de eerste ben ik bevallen met 36+5 en mijn dochter was nog niet ingedaald, "moest van ver komen" zoals ze zeiden in het ziekenhuis..
Ondanks dat ik een bevalling al heb gehad maar een spoedkeizersnee vraag ik me af of je dag voelt het indalen ik moet nog 8 weken en vorige week bij de vk lag ze lekker met hoofdje tussene Ribben