Afscheiding voor menstruatie of zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koekjeerbij, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Hoi,

Ff een vraagje aan de ervaringsdeskundige hier.
    Zoals jullie misschien weten ( zie banner) ben ik nu 5 dagen overtijd maar toch geen positieve testen...ben al 3 maanden met de pil gestopt en daarvoor cyclussen van 29 en 30 dagen gehad.
    Ook mijn eisprong deze maand weer denken te hebben opgemerkt maar ook volgens die zou ik dus al ff geleden ongesteld moeten zijn.
    Natuurlijk kan ik nu toch een langere cyclus hebben ( eisprong toch later geweest of misschien zelfs niet?)

Nu heb ik alleen al een paar dagen veel meer afscheiding dan normaal voor de menstuatie. Het is meer afscheiding zoals ik heb rond mijn ovulatie ( dus helder en veel)
    Ik heb toch niet NU mijn eisprong?? LIjkt me ook raar of is zulke afscheiding normaal voor de menstruatie of ben ik toch zwanger? ( heb je dan ook meer afscheiding?)
    Ik word er erg onzeker van....ik ben erg vochtig ( sorry voor de details) en denk dus elke keer dat de duivels zijn begonnen om vervolgens weer naar de wc te gaan en niets te zien ( alleen heeeeel veel afscheiding)
    Ik heb een week voor mijn NOD menstruatie achtige krampjes gehad....maar later vooral ook steekjes en kriebellige buik ( weet niet hoe ik t uitleggen moet)
    Die menstruatieachtige krampjes zijn nu al weer een tijd weg..de steekjes zijn er soms nog wel....

Sorry voor mijn lange verhaal maar wie weet is er iemand hier die t herkend??

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik weet niet medisch gezien hoe het zit, maar ik weet wel dat als het benauwd weer is dat je soms later ongesteld bent dan je zou verwachten - maar of dan ook de eisprong later is durf ik niet te zeggen.

3. Koekjeerbij

mmmm maar t is nu pas "benauwd" ( ik vind t heerlijk weer) weer...en vorige week toen mijn NOD was niet...

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Hoeft niet bij iedereen zo te zijn, maar ik was enorm vochtig de laatste dagen...
    Deze ochtend zijn mijn duiveltjes doorgekomen (voor de eerste keer).

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    3 maanden met de pil gestopt is nog niet zo heel lang, het kan best zijn dat je cyclus nu ineens langer is dan de vorige 2....

Ik denk dat het nog 2 kanten op kan, hoewel als je negatief getest hebt, heb ik mn twijfels of je zwanger bent.. Hou er rekening mee dat de duivels nog komen, dan kan het alleen maar meevallen als het niet zo is...

6. Koekjeerbij

ik houd er al heel de tijd rekening mee dat de duivels komen...en die komen maar niet...tot op heden en alle lichamelijk tekenen daarvan zijn ook verdwenen...

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had juist veel meer witte afscheiding, echt tipex wit. Dat was na mijn ei, in de maand dat het raak was. En ik verlies nogsteeds veel wit en helder (waterig, niet eiwitachtig), dit is typisch voor zwangerschap, maar kwam bij mij nog niet zo duidelijk voor NOD. Toen was het alleen wit.

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Tijdens het ontpillen bij mij ( wat maanden heeft geduurd... ) had ik ook altijd veel krampjes en veel slijm ( zelfs een keer een mega klont gehad hihi :) )
    Dus kan aan ontpillen liggen maar hoop natuurljk voor je dat het wat anders is ;)

9. Koekjeerbij

ok kan dus ontpillen zijn...dacht alleen dat je dat meteen moest hebben? Eerste maanden niet gehad nml....

We wachten maar braaf af...:(

10. Ik heb sinds ik zwanger ben veel slijmverlies.. heel veel meer dan vroeger.. maar het lijkt absoluut niet op vruchtbaar slijm!
    Als het door de warmte komt krijg je ook niet van dat heldere vruchtbare slijm..

Helaas lijkt het erop dat je eisprong nu pas komt.. stuk later dan normaal, maar ja het komt wel eens voor helaas.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm t kan zijn van een zwangerschap (toen had ik namelijk ook veel meer slijm dan normaal), het kan zijn van het ontpillen, maar het kan ook zijn van je eisprong... Kortom, ik zou nog voor de zekerheid gaan klussen en nog even afwachten... helaas kan je meer niet doen...
    ik hoop voor je dat het raak is!

Deel Deze Pagina